AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har vært på jakt etter hjørneløsning som ikke er så stor og falt jo til slutt tilbake på gode gamle Billy fra Ikea. På nettsidene der presenterer de en hjørneløsning ( http://www.ikea.com/PIAimages/0115933_PE269997_S2.JPG) men når man skal sette sammen selv virker det som at det bare er å sette en vanlig 40-bokhylle på skrå og så f.eks ha en 40 hylle på hver side (med glassdør eller whatever). Men det jeg lurer på er om noen har en slik hjørneløsning hjemme? Ser det ikke rart ut når man setter en vanlig hylle på skrå?
Gjest Blondie65 Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Det er noen beslag med her som gjør at dette står støtt.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Det er noen beslag med her som gjør at dette står støtt. Men ser det ikke rart ut siden det vil bli noen glipper, eller hva man skal si? Skal de beslagene festes i sidehyllene?
Gjest Blondie65 Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Men ser det ikke rart ut siden det vil bli noen glipper, eller hva man skal si? Skal de beslagene festes i sidehyllene? Jeg vet ikke. Jeg antar at de har tenkt på dette? Du må nesten dra ut og se. Det som er helt sikkert er at du ikke kan ha dør på hjørnet. Personlig synes jeg ikke denne løsningen er noe god fordi den tar mye plass som du ikke får utnyttet. Bedre med et hjørne du får utnyttet helt ut om du skjønner.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Jeg vet ikke. Jeg antar at de har tenkt på dette? Du må nesten dra ut og se. Det som er helt sikkert er at du ikke kan ha dør på hjørnet. Personlig synes jeg ikke denne løsningen er noe god fordi den tar mye plass som du ikke får utnyttet. Bedre med et hjørne du får utnyttet helt ut om du skjønner. Ja skjønner det. Men er så vanskelig å finne hjørneløsninger som er såpass små. Og har plass til det iallefall. Hvorfor kan man ikke dør på den?
Gjest Blondie65 Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Ja skjønner det. Men er så vanskelig å finne hjørneløsninger som er såpass små. Og har plass til det iallefall. Hvorfor kan man ikke dør på den? Hvordan skal du få åpnet den? Dem er aldri avbildet med dør heller.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Ja, det er en 40 bred bokhylle satt på skrått med hjørnebeslag på toppen. Skal ikke bli synlig glippe mellom bokhyllene. Eneste minuset er at det vil bli hull på toppen om du ikke legger noe over. Støvsamler deluxe :/
Karmosin Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har Billy-hjørneløsning med glassdør. Det er ingen gliper, og det ser veldig bra ut. Du kan ikke ha dør både på hjørnet og på nabohyllene, for de vil kræsje, men døra på selve hjørnet funker helt utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå