m_h Skrevet 18. oktober 2003 #1 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg kjøpte meg define hårkur i dag,er den god eller er det bare et dårlig billigprodukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. oktober 2003 #2 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har som sagt nettopp fått meg jobb på en kombinert frisør, hudpleie og parfymeri. Etter at jeg begynte har MINST 5 fortvilte jenter vært innom og vært helt desperate fordi de har mistet så mye hår. Hun ene som var innom hadde mistet så mye hår at hodebunnen viste gjennom. Vet dere hva alle disse hadde til felles? De brukte Define Shampo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m_h Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 18. oktober 2003 :o Jeg har brukt define shampo før,men har ikke mistet noe hår fordi,men det hørest litt skummelt ut ja..vet jeg ikke om jeg tør å prøve den hårkuren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m_h Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 18. oktober 2003 Sånn,nå har jeg prøvd den,håret ble iallefall veldig deilig,men jeg håper jeg ikke mister noe hår.. Jeg kommer nok ikke til å prøve det noe mer iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. oktober 2003 #5 Del Skrevet 18. oktober 2003 Håret blir nok mykt og deilig, men det er fordi Define inneholder mye silikon (som ikke er vassløselig) og dette legger seg utenpå håret slik at det blir mykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m_h Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg er jo livredd jeg nå..tenk om jeg ikkje har mer hår igjen på hodet når jeg legger meg i kveld da.. :o Håper det må mer en en gang til for at det forsvinner så mye hår det synest..jeg har veldig tykt hår da,så jeg har mye å ta av.. Er det noen av dere som anbefaler en billig hårkur som jeg ikke mister håret av?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. oktober 2003 #7 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg tror man må bruke den en stund for å begynne å miste håret da. Lurer på hva som gjør det? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m_h Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ja,det er litt merkelig at det er i salg fortsatt synst jeg.. Men jeg skal iallefall ikke bruke den mer,for jeg merker at det på en måte ligger i gjen i håret,og det kjennes ikke så godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. oktober 2003 #9 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg kjøpte den en gang - synes ikke den gjorde noe forskjell med mitt hår i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. oktober 2003 #10 Del Skrevet 19. oktober 2003 ...verken på godt eller vondt, må jeg legge til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 20. oktober 2003 #11 Del Skrevet 20. oktober 2003 forøvrig lukter den skikkelig vondt! fisk eller noe... I reklamen er det jo alltid frisører som anbefaler define -lit merkelig igrunn dersom den virkelig skader håret, inneholder for mye silikon... ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefertiti Skrevet 20. oktober 2003 #12 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tviler veldig sterkt på at de som anbefaler den i reklamen er frisører, i så tilfellet er de neppe så profesjonelle, siden de helt klart lar seg kjøpe for å stille på sånne reklamer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 20. oktober 2003 #13 Del Skrevet 20. oktober 2003 De er faktisk frisører, men får betalt årslønnen sin av Define. Rett og slett uprofesjonelt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå