Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg syns den kommer tidligere for hvert eneste år jeg. Er det virkelig nødvendig å sende den ut så tidlig som dette? Blir jo lei av sommerklærne lenge før de har kommet i salg jo...med mindre jeg skal være standhaftig og ikke åpne den før 1 mars? Hvordan har du det med sånne kataloger? River du plasten av og begynner å bestille midt på vinteren, eller syns du at det er altfor tidlig med å tenke på sommerklær før nyttårsaften?
FantasDick Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Har sommerkatalogen kommet? Trodde vårkatalogen kom rundt disse tider. Jeg river gjerne av plasten og kikker litt i katalogen for kommende sesong, men gjør ingen innkjøp før jeg har orientert meg om trendene (hva jeg faktisk liker av trendene, hva jeg tror ikke kommer til å vare særlig lenge, hva jeg tror blir en hit i lengre tid osv) og funnet en stil/look jeg liker og kanskje vil henge meg på. Mange synes/tror sikkert jeg er en 14iz som slavisk følger alt som er in, men jeg er bare glad i klær og mote, og liker å se bra ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå