Rachel Skrevet 18. oktober 2003 #1 Skrevet 18. oktober 2003 Velg èn film som du synes er den beste du har sett!!!
blå Skrevet 18. oktober 2003 #3 Skrevet 18. oktober 2003 Jeg er ivrig tilhenger av Lars von trier sine filmer jeg da. "Breaking the waves" er råbra. Av filmer som er litt mer amerikanske, liker jeg godt "Frihetens regn"
Gjest Starya Skrevet 18. oktober 2003 #6 Skrevet 18. oktober 2003 Jeg er teknisk sett ikke medlem av klubben deres men èn av mine favorittfilmer er The Piano.
Ruby Skrevet 19. oktober 2003 #8 Skrevet 19. oktober 2003 Beste film som jeg har sett er City of angels!
nille-s Skrevet 19. oktober 2003 #9 Skrevet 19. oktober 2003 åh, kun en... vanskelig. jeg liker nesten alt av Tarantino, Spielberg, W.Allen, Kubrick... så mye forskjellig. men BEST? kanskje eyes wide shut.
Arwen Skrevet 19. oktober 2003 #10 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg synes faktisk Matrix er en av de beste filmene.. men det er jo så mange.. ringenes herre...pulp fiction...osv...
Summerprincess Skrevet 19. oktober 2003 #11 Skrevet 19. oktober 2003 Hmm den beste filmen. Da sier jeg City of Angel.
Ingeborg Skrevet 19. oktober 2003 #12 Skrevet 19. oktober 2003 Sliter med å bestemme meg for én film som er den beste, ja... Den første Ringenes Herre-filmen kommer høyt opp. Matrix også, og The Rock og en hel masse andre filmer. Tyske "Løp, Lola, løp" er også en knallfilm!
vrimmel Skrevet 19. oktober 2003 #13 Skrevet 19. oktober 2003 Det må vel bli Den Fabelaktige Amelie Fra Montmartre hvis jeg bare kan velge en? :D
Piñacolada Skrevet 19. oktober 2003 #17 Skrevet 19. oktober 2003 Bare én????? Da må jeg bli veldig kommers og si Titanic... Ingen film har påvirket meg som den. Men hva med deg da, Rachel?
Rachel Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #18 Skrevet 19. oktober 2003 Hadde tenkt å skrive Titanic, men ombestemte meg. (Husker jeg gråt og gråt i kinosalen når jeg så den..) Har sett så mange fine filmer at det blir vanskelig å bare velge èn! Ahrg..... *tenke så det knaker* Snikende tiger, skjult drage. Tror jeg. Har alltid en herlig, befriende og "forløst" følelse etter å ha sett den. Spesielt kjærlighetshistorien mellom guvernørdatteren og ørkenbanditten er nydelig.
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. oktober 2003 #19 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg synes faktisk Matrix er en av de beste filmene.. men det er jo så mange.. ringenes herre...pulp fiction...osv... Som om jeg skulle sagt det selv! Helt enig med deg, Arwen!
Suzy Skrevet 20. oktober 2003 #20 Skrevet 20. oktober 2003 Bare en...??? Hm... Da må det bli fargetrilogien til K. Kieslowski - filmene Rød, Hvit og Blå er tre filmer som kan stå alene, men som likevel hører sammen - og av dem igjen må det bli Blå.... Tips til dere som syns City of Angelsk var så bra; Prøv å få sett den i originalversjon av Wim Wenders - da heter den Wings of Desire/ Himmel over Berlin og er 100 ganger bedre enn Hollywood-varianten!!! :D Suzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå