Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #1 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg er fast bruker, men velger å være anonym nå. Jeg har så lyst til å flytte til Stavanger, men aner ikke hvordan jeg skal klare å skaffe meg leilighet. Har prøvd via aviser og Finn Eiendom, men der finnes nesten ikke noe i min prisklasse. Jeg er ikke kresen, kan betale max 6000, og bør ha minst ett soverom da jeg har en datter i skolealder. Er det noen som kan gi meg et tips eller flere er jeg hjertelig takknemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #2 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg flyttet til Stavanger-regionen for 2 år siden og kom da fra Oslo-området. Var derfor vant til at en må beregne en del reisetid til jobb uansett hvor en bor i Oslo-området. Det å bo i byen er dyrt, vi valgte derfor å flytte et stykke ut av byen. Men sammenlignet med Oslo-området er jo ikke avstandene lange her i området (og lite kø). Så hvis du ikke kan betale all verden, så bosett deg utenfor byen. Ikke noe problem. Mange fine områder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 6. mai 2002 #3 Del Skrevet 6. mai 2002 Heisann I Stavanger Aftenblad står det mange annonser. Du kan jo kanskje abonnere på den?? Når du kan betale opp til 6000 kroner så kan du få en fin leilighet nesten hvor det måtte være i Stavanger. Flytter du til Sandnes kan du få et lite hus for den prisen. Hadde du trengt liiiiiten plass kunne du fått leid vår hybel leilighet Men med et barn blir det dessverre for trangt for deg/dere. Lykke til med flytting. Stavanger er en fin by å bo i 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå