AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Trenger bare lufte tankene mine Kjenner at jeg gruer meg kjempe masse til nyttår.. Vi er midt i en PP og jeg kan derfor ikke drikke. Vi skal være sammen med en vennegjeng. Syns dette er utrolig vanskelig. Jeg pleier alltid å ta meg et glass eller to. Er så redd for at de andre reagerer. Syns jeg er kjedelig. Siden det er nyttår. osv.. Festen skal være et stykke fra der vi bor så jeg syns det er ok å kjøre. Vet at jeg bare kan si at jeg skal kjøre og ikke tenke så mye på det men syns ikke det er bare å bare det heller.
Envy Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Hvor gamle er disse vennene? De bør vel strengt tatt godta at du skal kjøre bil, og ferdig med det? Noe mer forklaring enn som så har dem ikke krav på
Sola^ Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Viss du kun pleier å ta deg eit glass eller to så er gjerne ikkje "offeret" ved å køyre så stort heller. Eg har valgt å køyre til fest pga. det var mest praktisk og fordi det å drikke er ganske lite viktig for meg. Ikkje viktig nok til at eg gadd å styre med buss/tog eller betale mykje i taxi. Fekk ein del spørsmål om kvifor eg ikkje drakk. Tar meg ikkje akkuratt nær av det, men et irriterer meg at ein må svare overfor vaksne mennesker kvifor ein ikkje drikker. Kvifor er det andres sak, og kvifor bryr dei seg? Viss det er greit for meg, kan det da ikkje vere greit for dei også? Trur nok at du kjem greit i frå det med å sei at du synes det var praktisk å køyre, men du må sikkert svare på spørsmålet nokon ganger.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 I det siste har det bare blitt et par glass når vi har vore ute sammen med venner.. men bare mellom pp altså. Buss er uaktuelt fordi da må me bytta 2-3 gonger for å komma oss hjem..men uansett er det jo fordi vi prøver at jeg ikke vil drikke. Jeg valgte å ringe de andre for å tilby de å sitte på. Tror det løser seg Jeg har fått spørsmål av ei på jobb om jeg er gravid men da har jeg bare svart, " åh,har heg lagt på meg så mye? Jeg vet at jeg har lagt på meg i det siste men trodde ikke det var så mye". Men syns det er så utrolig teit at folk skal spør å grave bare fordi du ikke drikker. Det er da ingen andre enn min sak. Det er det som irriterer meg mest. De er i alderen 22år-28år. Jeg er 25år.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Må jo bare få sagt at det gjekk over all forventning! To av de spurte hvorfor jeg ikke skulle drikke. Jeg svarte at det hadde ikke de noe med.. Så var vi ferdig med den saken Festen var utrolig bra GODT NYTT ÅR!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå