Gjest Sunshine22 Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Heihei! Er det en ting jeg misliker og hater å handle så er det topper,skjorter,gensere og kjoler!! Grunnen til det er at jeg ikke finner noe som sitter pent over brystet, og hvis jeg finner noe som sitter pent, så er de alt for store ellers!! Jeg har størrelse F( naturlig) og er slank. Får mye oppmerksomhet for brystene mine, uansett hva jeg har på meg. Greit nok det, men til tider blir det litt i overkant. Hvis jeg skal finne f eks en skjorte som sitter pent over brystene mine, så må den ha str 40, men da ser det nesten ut som jeg har på meg et telt! Ellers så er kroppen min str 34. Jeg liker ikke å gå med slike store klær.Har prøvd hundrevis , men enda har jeg ikke funnet en som passer !! Til og med betjeningen på utallige butikker har ikke funnet en skjorte som passer og som sitter pent...Heller ikke dressjakker er det mulig å finne!! Enten passer de rundt midjen og blir for trang oventil, eller så sitter den fint rundt brystene men da er den alt for stor ellers... Kjoler og topper er noe annet som jeg sliter med .... Det finnes så mange fine kjoler ,men jeg blir bare skuffet og lei meg da jeg konstanterer at de ikke passer... I garderoben min nå har jeg altså klær som er egentlig alt for store, men må ha de i den størrelsen for at de sitte pent over brystene...Huff, må jeg virkelig få skredderskydd alt av kjoler, skjorter, topper og gensere osv, eller er det noen som har noen tips å komme med?? Jeg vil så gjerne gå med klær som jeg føler meg vell i, klær som passer både kroppsfasongen min OG brystene:) Håper noen kan hjelpe:)
Gjest Elfrida Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Ta en titt her: http://www.bravissimo.com/products/clothing Klær som er tilpasset damer med store bryster, og nå er det salg: http://www.bravissimo.com/products/clothing/sale
Gjest Blondie65 Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har bare en ting å si: Bravissimo har topper og kjoler i ulike bryststørrelser. Det er trygt å kjøpe fra dem og rask levering. De har butikker flere steder i London så hvis du skal dit anbefaler jeg sterkt turen innom.
Gjest Sunshine22 Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Til AB 17:37 Nei, en brystreduksjon blir nok ikke aktuelt;) Jeg trives i grunn med bryststørrelsen, men det er bare det at klær kan være vanskelig å handle! Jeg ønsker også å kle meg pent, og ikke for vulgært Derfor håpet jeg at , hvis noen her på KG har det samme problemet, om noen kunne dele tips:) Om alt fra hvilke butikker man kan finne noe som passer, til hvilke type snitt på klær;)
Gjest *smak* Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har ikke det samme problemet som deg (. Svarer likevel... Hva med å prøve empireliv? Det var det første jeg tenkte på da jeg leste tråden din..
Gjest Sunshine22 Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Takk for tips, Elfrida og Blondie65;) Skal se nærmere på denne nettsiden:) Noen flere ??
Opal Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Jeg sliter med det samme. De klærne som sitter best på meg er de som har stretch, de får frem formene uten at jeg ser diger ut. Empireliv kler meg ikke i det hele tatt. Jeg ender oftest opp med å gå i en langermet topp med et sjal til. Jeg skulle gjerne gått mer i vanlige hvite skjorter ol (jobber på kontor), men det ser ikke så bra ut når den enten er veldig vid over magen eller spriker mellom puppene Desverre blir det litt kjedelig med bare vanlige topper, som er lettest å finne. Jeg prøvde også å finne meg ny kjole før jul, men det gav jeg opp..
V.B. Skrevet 31. desember 2010 #9 Skrevet 31. desember 2010 En annen nettbutikk er http://mycurvyclothes.com/index.html .
Honesty Skrevet 31. desember 2010 #10 Skrevet 31. desember 2010 Empireliv gjør vel at man ser større ut overalt, og er finest på dem som er relativt flatbrystet (i mine øyne). Ellers har jeg ingen tips, annet enn å finne innsvingede topper med stretch.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #11 Skrevet 31. desember 2010 TS, har du sett på Trinny&Susanne sin show? De hadde noen episoder om hvordan man skal kle ut forskjellige kroppstyper. Så var det ei dame der som hadde litt for store bryster til ellers slank kropp. Husker i hvertfall 2 triks derifra. Hvis du kjøper dressjakker, kardiganer osv, altså disse plaggene som du sier alltid er enten for små i brystene eller for store i midje, disse velger du etter størrelsen på midjen, og bruker uten å kneppe sammen. Altså, du velger en dressjakke som passer deg i armene, skuldrene og midjen, og går det ikke an å kneppe den igjen på brystene, så får du bare la være å gjøre det, og bruke den alltid åpent og gjerne med en lang skjerf på langs. Under bruker du topper i elastisk stoff. Samme trikset fungerer for en skjorte med knapper, velge den etter midjestørrelse, ikke kneppe igjen de øverste knappene, og ha en tanktopp under. For skjorter og gensere, og andre klesplagg som ikke kan kneppes igjen, blir det annerledes, de velger du etter størrelsen på brystene, men strammer midjen inn med et belte, eller korsett, eller liknende. Omslagkjoler er vel de som passer best til deg av diverse kjoler, men Trinny&Susanne mener vel egentlig at disse passer best til nesten alle kvinner. Her er linken til de, forresten, 12 kroppsformer og med klestips. Du er vel enten Cornet eller Lollipop, og begge to er vel bare SÅ heldige. Jeg selv er en brick! :gjeiper: Her er enda en link, igjen, Trinny og Susanne, klær for forskjellige kroppstyper. 1
Sola^ Skrevet 31. desember 2010 #12 Skrevet 31. desember 2010 Begynn å sy Da kan du endre fasongen etter eget ønske og behov.
Gjest Elfrida Skrevet 31. desember 2010 #13 Skrevet 31. desember 2010 Empireliv gjør vel at man ser større ut overalt, og er finest på dem som er relativt flatbrystet (i mine øyne). Problemet med empireliv når man har store pupper er at det igjen er for lite plass til puppene slik at empirelivet starter midt på puppen istedet for under, og da blir man definitivt større overalt. Hvis man får tak i en topp med empireliv som faktisk gir plass nok, og i tillegg ikke er helt "telt" nedenfor livet, syns jeg det kan være fint, men det finnes jo omtrent ikke.
Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2010 #14 Skrevet 31. desember 2010 Problemet med empireliv når man har store pupper er at det igjen er for lite plass til puppene slik at empirelivet starter midt på puppen istedet for under, og da blir man definitivt større overalt. Hvis man får tak i en topp med empireliv som faktisk gir plass nok, og i tillegg ikke er helt "telt" nedenfor livet, syns jeg det kan være fint, men det finnes jo omtrent ikke. Nettopp! Og det er det samme problemet som er med blusene også, selv om de fasongsydd. Det er for kort avstand til der puppen er ment å skulle være for oss med store bryst. Og nei det hjelper lite å gå opp i størrelse - for da får man gigantlengde på armer og som regel telt nedenfor bysten. Evans har også klær for damer med naturlige former.
V.B. Skrevet 1. januar 2011 #15 Skrevet 1. januar 2011 Evans har også klær for damer med naturlige former.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå