Gå til innhold

disifiserer skjærefjøl

Skravlebøtta

Anbefalte innlegg

Hvorfor har du katter og kaniner vilt løs på kjøkkenet? Må jo bli avføring, pels ect. overalt og i maten og alt. Isj..

vasker benk å fjøl før matlaging så nå er det vel 3 år siden sist jeg fant hår i maten, får det oftere på resturant for å si det sånn :)

å køkken er sammen med åpen stue å gang, jeg kan liksom ikke stenge de inne på gjesterommet hele tida

Endret av lallaroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da får du bare gjøre det til en vane å rydde dem bort etter bruk. Det er jo bare å sette dem opp mot veggen.

akkurat den vanen jeg ikke får helt inn.... ups ;)

Endret av lallaroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine er husreine så jeg har aldri oppleve bæsj andre plasser enn i do :)

I do, du. Åssen lærer man kaniner og katter til å gjøre fra seg i toalettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kanin/kattedoen, kanskje? Lar seg gjøre det. De bruker nok ikke selve toalettet, skjønner du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville nok holdt katter og kaniner ute av kjøkkenet hvis jeg var deg, av hensyn til hygiene. :)

Så er det litt vanskelig å ikke påpeke èn av feilene i teksten din.......der hvor du skriver å skal det være og. :sjenert:

Beklager....men kanskje det ikke er så dumt å bli gjort oppmerksom på det? ;) Venner likevel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanindoen og kattedoen mente jeg. katter kan man vanligvis lære å bruke vannklossettet da, men kaniner blir det nok litt verre med ja...hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok holdt katter og kaniner ute av kjøkkenet hvis jeg var deg, av hensyn til hygiene. :)

Så er det litt vanskelig å ikke påpeke èn av feilene i teksten din.......der hvor du skriver å skal det være og. :sjenert:

Beklager....men kanskje det ikke er så dumt å bli gjort oppmerksom på det? ;) Venner likevel? :)

siden jeg har åpen leilighet har jeg desverre ikke mulighet til det... :( jeg er uansett ikke bekymret over hygiene, vasker omtrent ned kjøkkenet med klor 4 ganger i uka å eddik/tee tre/sitron et par ganger daglig. ville bare se om jeg kunne vaske litt grønnere! ;)

helt greit at du påpeker skrive eller grammatikkfeil, har lese/skrivevansker så jeg gjør så godt jeg kan men det er ikke lett..ups venner! :)

Endret av lallaroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke at det er så mange bare maser om å holde kattene/kaniner fra kjøkkenet, TS har jo sagt det flere ganger at hun har en åpne kjøkkenløsning! Hvor skal de eller være da, bare sitte i gangen og på gjesterommet? Makan... Kom heller med informative svar!

Hva med å bare bruke kokende vann etter vask av skjærefjøl? Det dreper jo bakterier. Også eddik da, men det sa du at du bruker allerede. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke at det er så mange bare maser om å holde kattene/kaniner fra kjøkkenet, TS har jo sagt det flere ganger at hun har en åpne kjøkkenløsning! Hvor skal de eller være da, bare sitte i gangen og på gjesterommet? Makan... Kom heller med informative svar!

Hva med å bare bruke kokende vann etter vask av skjærefjøl? Det dreper jo bakterier. Også eddik da, men det sa du at du bruker allerede. :)

ja, det kan jeg bruke oftere! tusen takk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...