Skravlebøtta Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Hvorfor har du katter og kaniner vilt løs på kjøkkenet? Må jo bli avføring, pels ect. overalt og i maten og alt. Isj.. vasker benk å fjøl før matlaging så nå er det vel 3 år siden sist jeg fant hår i maten, får det oftere på resturant for å si det sånn å køkken er sammen med åpen stue å gang, jeg kan liksom ikke stenge de inne på gjesterommet hele tida Endret 31. desember 2010 av lallaroe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlebøtta Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Da får du bare gjøre det til en vane å rydde dem bort etter bruk. Det er jo bare å sette dem opp mot veggen. akkurat den vanen jeg ikke får helt inn.... ups Endret 31. desember 2010 av lallaroe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 1. januar 2011 #23 Del Skrevet 1. januar 2011 Tea-tree olje er desinfiserende, det er derfor det brukes på sykehus i Australia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 1. januar 2011 #24 Del Skrevet 1. januar 2011 mine er husreine så jeg har aldri oppleve bæsj andre plasser enn i do I do, du. Åssen lærer man kaniner og katter til å gjøre fra seg i toalettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 1. januar 2011 #25 Del Skrevet 1. januar 2011 I do, du. Åssen lærer man kaniner og katter til å gjøre fra seg i toalettet? I kanin/kattedoen, kanskje? Lar seg gjøre det. De bruker nok ikke selve toalettet, skjønner du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #26 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg ville nok holdt katter og kaniner ute av kjøkkenet hvis jeg var deg, av hensyn til hygiene. Så er det litt vanskelig å ikke påpeke èn av feilene i teksten din.......der hvor du skriver å skal det være og. Beklager....men kanskje det ikke er så dumt å bli gjort oppmerksom på det? Venner likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlebøtta Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 1. januar 2011 I do, du. Åssen lærer man kaniner og katter til å gjøre fra seg i toalettet? kanindoen og kattedoen mente jeg. katter kan man vanligvis lære å bruke vannklossettet da, men kaniner blir det nok litt verre med ja...hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlebøtta Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Jeg ville nok holdt katter og kaniner ute av kjøkkenet hvis jeg var deg, av hensyn til hygiene. Så er det litt vanskelig å ikke påpeke èn av feilene i teksten din.......der hvor du skriver å skal det være og. Beklager....men kanskje det ikke er så dumt å bli gjort oppmerksom på det? Venner likevel? siden jeg har åpen leilighet har jeg desverre ikke mulighet til det... jeg er uansett ikke bekymret over hygiene, vasker omtrent ned kjøkkenet med klor 4 ganger i uka å eddik/tee tre/sitron et par ganger daglig. ville bare se om jeg kunne vaske litt grønnere! helt greit at du påpeker skrive eller grammatikkfeil, har lese/skrivevansker så jeg gjør så godt jeg kan men det er ikke lett..ups venner! Endret 1. januar 2011 av lallaroe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #29 Del Skrevet 1. januar 2011 Skjønner ikke at det er så mange bare maser om å holde kattene/kaniner fra kjøkkenet, TS har jo sagt det flere ganger at hun har en åpne kjøkkenløsning! Hvor skal de eller være da, bare sitte i gangen og på gjesterommet? Makan... Kom heller med informative svar! Hva med å bare bruke kokende vann etter vask av skjærefjøl? Det dreper jo bakterier. Også eddik da, men det sa du at du bruker allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #30 Del Skrevet 1. januar 2011 Skjønner ikke at det er så mange bare maser om å holde kattene/kaniner fra kjøkkenet, TS har jo sagt det flere ganger at hun har en åpne kjøkkenløsning! Hvor skal de eller være da, bare sitte i gangen og på gjesterommet? Makan... Kom heller med informative svar! Hva med å bare bruke kokende vann etter vask av skjærefjøl? Det dreper jo bakterier. Også eddik da, men det sa du at du bruker allerede. ja, det kan jeg bruke oftere! tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå