AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Hvis du skulle sette opp en liste over de ti beste sangene du vet om, hvordan vil den se ut? Jeg synes det er gøy å lese slike lister da jeg ofte får mange gode tips til god musikk. Så hvordan ser din liste ut?
Gjest Sobril Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 I tilfeldig rekkefølge: - Enjoy the Silence (Depeche Mode) - Crucify (Tori Amos) - Winter (Tori Amos) - Stop (Sam Brown) - Kingdom (Dave Gahan) - Unfinished Business (White Lies) - Couldn't Care Less (The Cardigans) - Let There Be Love (Simple Minds) - Hunting High And Low (Aha) - From Grace (Thomas Dybdahl) Skikkelig "gla-låter", så her er det bare å ta på seg danseskoene :gjeiper: Kjente forøvrig at det ble helt feil å lage en slik liste. Da jeg kom til nummer 10 var jeg skikkelig i tvil. Det er så maaaaaaaaange bra låter der ute!!
Gjest Adriana. Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 In Flames - Dead End 30 Seconds To Mars - This Is War 30 Seconds To Mars - Night Of The Hunter 30 Seconds To Mars - Kings And Queens Nomy - This Heart Of Ice Nomy - Cocaine Seether - Fake It The Band Perry - If I Die Young Within Temptation - Angels Within Temptation - What Have You Done :rødme:
pocahontas1972 Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Bohemian Rapsody - Queen One - U2 Me And Bobby McGee – Janice joplin Sweet Child O’Mine . Guns N’Roses Bad Things – Jace Everett Sleeping Sun – Nightwish Con te Partiro - Andrea Bocelli Losin My Religion – REM Every Little Thing – Carlene Carter Den Finast Eg veit – Hellbillies
Gwen Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Queen - Somebody to love Otis Redding - Sitting on the dock of the bay RHCP - Under the bridge Ellie Goulding - Your biggest mistake Jackson 5 - I want you back Aretha Franklin - Dont play that song for me Jason Mraz - Im yours Christina Aguilera - You lost me Rihanna - Man down Inner Circle - Sweat
Ella_Grey Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Sånn ca... Nick Cave - The Ship Song Nick Cave - Into My Arms David Bowie - Ziggy Stardust David Bowie - The Bewlay Brothers My Midnight Creeps - Love Is Gone Madrugada - Quite Emotional Robyn - Hang With Me Leonard Cohen - Avalanche CC Cowboys - Når du sover Wintersun - Death and The Healing
Gjest Villrips Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Det er komplett umulig for meg å velge de 10 beste sangene jeg vet om, men her er ti stykker som kommer høyt opp på listen Jason Mraz - I'm yours Robyn - Hang with me Pantera - Planet Caravan Megadeth - Symphony of Destruction Lissie - On my chest Gary Moore - Still got the blues Gary Moore - Empty rooms Cerf, Mitiska & Jaren - You never said Madrugada - Lift me Madrugada - Majesty
ilcrappo Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Topp 10-listen varierer nok litt med hvilket humør jeg er i og hvor lenge siden jeg har hørt på visse sanger. Men gjennomsnittlig vil jeg tippe at min liste ser mer eller mindre slik ut: R.E.M. - Losing My Religion Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
SnikkSnakk Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Uffda, denne var litt vrien, er jo så utrolig mange! men kan sette opp 10 av maange jeg synes er fine, i tilfeldig rekkefølge: Simon and Garfunkel - Sound of Silence Band of horses - The Funeral Animals - House of the rising sun Supertramp - School Slipknot - Snuff Slipknot - Vermillion The Cure - Lullaby 30 Seconds to Mars - Fallen The doors - Riders on the storm My Chemical Romance - The ghost of you Men det kommer jo selvfølgelig helt an på hunøret. en annen dag kunne jeg satt opp en helt annen liste! Edit: MÅ ha med Smashing Pumpkins - Disarm Endret 8. januar 2011 av SnikkSnakk
Quasis Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 Leonard cohen - Take this waltz Leonard Cohen - If it be your will Staind - Outside Staind - Everything changes Cornelis Vreeswijk - Somliga går med trasiga skor Cornelis Vreeswijk - Cecilia Lind Rihanna - S&M Metallica - Turn the page Leona Lewis - I see you Tor Endresen - Ingen er så nydelig som du.. (synger den til datteren min...)
Gjest *smak* Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 Klarer ikke velge ut ti favoritter. Det er så mye bra musikk der ute, alt fra klassiske vidunder til nymoderne disco/pop.. Musikk er en av sjelens gleder.
Sweetpea25 Skrevet 8. januar 2011 #12 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Dette er mine favoritt-sanger (i tilfeldig rekkefølge): Guns N'Roses - November Rain. Guns N'Roses - Don't Cry. Metallica - One. Metallica - The Unforgiven II. Aerosmith - Cryin'. Aerosmith - Crazy. Bon Jovi - Always. Bon Jovi - Misunderstood. Alphaville - Forever Young. Hammerfall - Allways will be. Musikksmaken varierer alt etter humøret, men alle de sangene der er noen som har vært mine favoritter i mange, mange år.. [Edit: Kom på at jeg likte en sang bedre enn en annen ] Endret 9. januar 2011 av Sweetpea25
Xaphan Skrevet 8. januar 2011 #13 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Mange bra sanger som allerde er nevnt her, så da skal jeg prøve å lage en liste uten å nevne noen av dem: - To wish impossible things - The Cure - Silent all these years - Tori Amos - Coffee and Cigarettes - Michelle Featherstone - Running up that hill - Placebo (eventuelt originalen av Kate Bush) - Someday somehow - Billie the Vision and the Dancers - Hide and seek - Imogen Heap - World spins madly on - The Weepies - It's all gone tomorrow - Susanne Sundfør - Liar and a thief - Billie the Vision and the Dancers - The blues - Switchfoot Urangert og litt sånn "første jeg kommer på"-sanger, men de er veldig bra, alle sammen Endret 8. januar 2011 av Xaphan
cilipili Skrevet 8. januar 2011 #14 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Tori Amos- Winter Pantera- I'm Broken Seigmen- Döderlein Violent Femmes- Blister In The Sun Tom McRae- The Boy With The Bubblegun Placebo- Bitter End Smashing Pumpkins- Adore/Disarm Dropkick Murphys- Fields Of Anthanry Bad Religion- Infected Katzenjammer- Mother Superior Jeff Buckley- Halleluja Endret 8. januar 2011 av cilipili
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå