Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

At det skal være så stor forskjell på styrken på neglene! Tåneglene må jeg faktisk bruke krefter på å klippe, mens fingerneglene brekker så snart de når en viss lengde. Jeg snakker ikke om monsterlengde :fnise: .

Jeg har ikke manuelt arbeid, bruker gummihansker når jeg vasker, bruker negleforsterker (Trind for tiden), bruker også neglekrem, men er nok sløv der. Jeg får legge den oppå nattbordet, så jeg ser den hver kveld. Dessuten inntar jeg "ørten" kostholdsprodukter daglig.

På forhånd tusen takk for gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt det er flere som meg! Mine negler varierer til og med fra finger til finger! Pekefingerneglen er kjempehard, mens neglene på ringefingeren er en tynn, puslete sak som brekker bare jeg ser hardt på den.

Skal ikke være lett, dette. Håper du får noen tips jeg kan benytte også :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Godt det er flere som meg! Mine negler varierer til og med fra finger til finger! Pekefingerneglen er kjempehard, mens neglene på ringefingeren er en tynn, puslete sak som brekker bare jeg ser hardt på den.

Skal ikke være lett, dette. Håper du får noen tips jeg kan benytte også :)

Dette er som med mine fingrer :fnise: . Langfingerneglene brekker først, ringfinger- og lillefingerneglene fliser seg. Vi får nok råd her snart, skal du se.

Skrevet

Jeg har også sånne flisete gebrekkelige fingernegler, og har prøvd det meste av styrkende lakker og kremer og oljer. Det eneste jeg har funnet som virker på meg er denne: http://www.lookfantastic.com/nailcare/nailtiques/protein-formulas/nailtiques-nail-protein-formula-2-plus.html

Men man må jo bruke den hele tiden da, eller rettere sagt kan man etter en stund gå over til Formula 2, men man må bruke slik lakk hele tiden for å opprettholde effekten. Jeg har kunnet ha lange negler på alle fingrene for første gang i mitt liv med denne. Men som alltid - det er ikke godt å si om det virker like bra for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...