AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Kjæresten min og meg skal bli samboere nå på nyåret. Vi skal dele 50/50 på alle utgifter, som husleie, strøm, mat, forsikringer... - Ja, enkelt og greit alle utgifter. Betaler for egne telefonregninger da, og skal ikke ha felles økonomi. Men han har bil.. Dette er en bil kun han kommer til å bruke, i og med at jeg ikke har lappen. Eneste gangene jeg kommer til å ha nytte av den er når vi skal ut å handle og på besøk. Hvordan mener dere at den utgiftsposten skal fordeles?
Gjest Mauna Lee Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 (endret) Han betaler bilutgifter, årsavgifter, forsikring etc. (det er jo faktisk hans bil, og det koster å ha bil), du fyller opp tanken en gang i blant? edit: og ta bompengeavgiftene halvparten av gangene når dere begge har kjørt i bommer? Endret 30. desember 2010 av Mauna Lee
Gjest Normalfordeling Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Han betaler alt som gjelder bilen. Du kan jo fylle bensin en gang eller to.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Hvis du veier f.eks. 15 prosent over normalvekt minus det menn som regel veier i gjennomsnitt må du resten regne på det også, synes jeg ikke du skal betale noe for bilholdet siden det sliter på dempere. Du kan betale det samme som det koster å ta buss dit dere skal.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå