Kløftfrid Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Eg fekk meg ei flott dunjakke frå Bergans til jul. Nokon som veit om denne kan verte stygg i vått snøver?
charlott Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Eg fekk meg ei flott dunjakke frå Bergans til jul. Nokon som veit om denne kan verte stygg i vått snøver? Våte dunjakker er kanskje ikke det peneste som finnes, men den blir helt fin igjen etter å ha tørket!
Snuppa Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Spørs om du orker å bruke den i vått snøvær for jakkene deres er varme!!! Perfekte fra minus 5 og nedover........
Kløftfrid Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2011 Ok, flott å høyre at jakka vert ok igjen etterpå Kjem ikkje til å velge meg ut denne jakka i vått ver, men ein kan ikkje alltid vite kva som skjer litt fram i tid! Takk for svar
Kosemose Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har Bergans dunjakke, og tenker vel at den er stygg uansett vær, men gud bedre for en varm og god jakke! Elsker den, og du kommer garantert til å få mye glede av den! Men den er varm, så bruk den når det er kaldt du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå