Gå til innhold

Dummeste krangel du har hatt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er den mest dummeste krangelen du har hatt? Hvem var den med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en krangel for mange år tilbake med han jeg vari lag med dengangen. Vi satt og så på et program om ortidens kjempehaier. Vi klarte faktisk å begynne å krangle om hvorfor haien har/hadde spisse tenner.

(det var snakk om hva haien jaktet på/spiste den gangen for millioner av år siden). Jeg sa selvfølgelig at haien har/hadde spisse tenner fordi den spiser kjøtt, argumentet hans var at vi ikke kunne vite det med sikkerhet siden den hadde vært død så mange år og for alt vi visste så spiste den plankton.

Jeg ble så sint av denne utrolig teite påstanden tilslutt at jeg måtte reise ut i mange timer for å roe meg ned.

Han må ha gjort det bare for å provosere meg. (selv om det virket som om han faktisk mente det han sa).

Skrevet

Om vi skulle dra på butikken med en gang eller senere. Det endte i en kjempestor krangel. :fnise:

skal sies at vi hadde vært på ferie i 4 uker, reist i halvannet døgn uten søvn, nettopp kommet inn døra hjemme, sultne og med null mat i hus.

Skrevet

Jeg og bestevenninna mi begynte å snakke om oppvask engang, og hun sa "så vasket jeg opp bestikket først, som er riktig". Så ble jeg skikkelig irritert, for alle vet jo at man skal vaske opp glass først. Så begynte vi å krangle høylytt om det var glass eller bestikk som skulle vaskes opp først. Vi satt på en Cafè, så fikk noen rare blikk :fnise: Vi ble ikke enige da

Skrevet

Det var kanskje da jeg var student, og jeg var på fest eller nachspiel og sto i dokø. Så kom det ei som jeg mente sneik i køen (egentlig hadde hun visst ventet lenger, men gått ut av køen og bare oppholdt seg i rommet). Krangla skikkelig, jeg var kjempesur, og jeg kjente henne nesten ikke en gang :sjenert: Vi gjorde opp seinere da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...