Pernille1991 Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har veldig tørr hodebunn og trenger en shampo som ikke tørker ut håret eller hodebunnen. Noen tips? Helst fra apoteket eller dagligvarebutikkene. Har noen erfaringer med define sensitve scalp eller babyshampoer forresten?
Lykkelitenen Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Har du prøvd green people? (Vita og feelunique.com) Dette er produkter uten sls som ikke tørker ut hodebunnen og håret. jeg er veldig fornøyd med denne serien selv. Finnes til ulike hårtyper!
Pernille1991 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2010 Har du prøvd green people? (Vita og feelunique.com) Dette er produkter uten sls som ikke tørker ut hodebunnen og håret. jeg er veldig fornøyd med denne serien selv. Finnes til ulike hårtyper! takk for tipset. Andre?
anonym93 Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 prøv klerastase sin hodebunnsserie :-) du får kjøpt den hos frisøren. B-)
anonym93 Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har veldig tørr hodebunn og trenger en shampo som ikke tørker ut håret eller hodebunnen. Noen tips? Helst fra apoteket eller dagligvarebutikkene. Har noen erfaringer med define sensitve scalp eller babyshampoer forresten? det som er med shampoer osv du får kjøpt på dagligvarebutikkene er at det innheld mykje silikon, som over lenger tid kan tett hårsekkane og gjere håret tørt osv, kan føre til håravfall og slit veldi på håret. sidan du har problem med tørr hodebunn så kan dette vere noke som har vert med å påvirke den tørre hodebunnen din. eg ville annbefalt deg frisør shampo og balsam det er ein del dyrare men varer mykje lenger enn ein du kjøper på dagligvarebutikkene. bad head sine til 399 frks varer i over 6 mnd :-) så kan du rekne ut kor mangen shampoar du måtte kjøpt på dagligvarebutikken på den tida så ser du det at frisørshampo er faktisk ikkje so gale dyrere enn dagligvarebutikk shampoene når alt kommer til alt :-)
SmallTalk Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Burt's Bees! Fri for sulfater, og tørker ikke ut hodebunnen. Fåes kjøpt på Boots Apotek ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Samboern min bruker Aco sine shampoer, for tørr hodebunn og den mot flass. Er relativt fornøyd med disse, men de inneholder SLS og virker ikke heeelt perfekt mot flass i hvert fall. Har fått anbefalt en fra Phyto (jeg bruker en for farget hår, og hår og hodebunn har det bra ). Husker han hadde en fra frisøren også, mørkeblå firkantet flaske med et turkis (?) felt, het noe med Bio. Den var også god. Ville ikke kjøpt noe fra dagligvarebutikk når du har problemer med tørr hodebunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå