Sirius Skrevet 18. oktober 2003 #1 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg må bare bite i det sure eplet og innrømme at jeg har begynt å få grått hår. :-? Noe som synes svært så godt i mitt mørkebrune hår. I det siste året har jeg jevnlig (ca hver 4-6 uke) farget håret i en brunfarge som er ganske lik min egen, men uansett blir det jo litt fargeforskjell på etterveksten, og jeg begynner å bli lei av å farge så ofte for det er litt av en jobb når jeg har forholdsvis langt hår. Lurer på om jeg skal stripe håret i kansje et par farger som er litt lysere. Innbilder meg da at de grå ikke synes så godt når det vokser ut, og at jeg kansje kan greie meg med å ta nye striper en gang i blandt. Er det noen der ute som er i samme båt som kan gi meg noen tips!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. oktober 2003 #2 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har mørkt hår, og har begynt å få noen små grå.... De hvite hårene viser jo enormt godt innimellom det mørke, de nærmest lyser opp. Jeg har hatt striper i håret; sånne solblekede striper (gjorde det hos frisøren) Da tok det lenger tid før de grå hårene viste. Men jeg trives best med å være brunette, det er liksom det jeg er...så jeg må bare leve med noen hvite antenner innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 19. oktober 2003 #3 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ja gråhår er noe herk! Jeg fikk tidlig grå hår, og er normalt brunette. Nå farger jeg håret selv hver 4-6 uke. Jeg har bare farge i etterveksten, ikke hele håret. Så er jeg ca hvert halvår hos frisøren og får hele håret farget der. Mange synes det er et stort problem å måtte farge håret så ofte. Jeg prøver og ikke lage noe problem utav det. Selve fargingen er jo kjapp og enkel. Når man ikke ønsker å være gråhåret, så må jeg rett og slett gjøre det så ofte. At det sikkert ikke er sundt for håret, er en helt annen sak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirius Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 21. oktober 2003 Takk for svar. Nå har jeg bestilt meg time hos frisør for å farge striper, så får vi se hvordan det blir. Når jeg hadde kort hår var det ikke noe problem å farge hår, men nå som jeg har såpass lengde synes jeg det er mer slit med fargingen, dessuten merker jeg at det sliter på håret. Jeg har brukt Casting, og har vært fornøyd med den siden den ikke gir så veldig skarpt skille på etterveksten. Hva bruker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå