Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sett oss ut en lekegrind som er 80x80 cm stor, men etter mye leting ser det ut til at det er umulig å finne et leketeppe som passer i denne. Alle teppene vi kommer over er 1 x 1 meter.

Er det noen her som har en 80x80 lekegrind, og som kan anbefale et teppe som passer greit oppi, selv om det i utgangspunktet er laget for større grinder?

Skulle gjerne hatt en større grind selv, men har ikke plass..

Skrevet

Vet dessverre ikke, men nå ble jeg nysgjerrig på hvor du har funnet den lekegrinda? Vi har også veldig liten plass...

Skrevet

Lekegrinda heter Pippi og de har den på Babyshop :-)

Skrevet

Hei!

Jeg var på babyshop i dag og så på lekegrind faktisk! Vi skal nok ha 100*100 cm da. Men de teppen som lå i de utstilte modellene passet både til 80*80 og 100*100! Teppet hadde jo "kanter" som var til å brette opp slik at de ble en slags kantbeskytter i den lille lekegrinden!

Skrevet

Vi hadde den samme lekegrinden og puttet bare oppi en vanlig voksendyne som vi brettet sammen :). Den la seg fint oppetter kantene. Senere brukte vi bare et vanlig fleeceteppe som vi brettet sammen.

Skrevet

Lekegrinda vi har er 80x80 cm (kjøpt på babyshop, så er sikkert samme type som dere har sett på). Vi kjøpte et teppe fra BabyDan til den, og det passer fint. Blir en liten kant oppover ved sprinklene, men det gjør bare at det virker lunere oppi der syns jeg.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...