Hunky Dory Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe nye håndklær, og er ikke noe kjent på fronten. DEt jeg kunne tenkte meg er ikke alt for myke, farvesterke håndklær, hvor kan man finne sånt? Helst ikke for industrialisert. Bor i Oslo, og har nettet åpent foran meg
Mari25 Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Christian håndklær fra KID finnes i sarte farger og er fantastisk gode:-) Beste serien de har,visstnok:-)
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Vi har noen fra Turiform som er fine, ensfargete (finnes i ulike farger) og god kvalitet. Vi kjøpte dem på Bademiljø, men de har dem vel i endel møbelbutikker. Ellers synes jeg bambus- og de økologiske håndklærne hos Princess har bra kvalitet.
Grønt blad Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 På Steen og Strøm Magasin i Oslo sentrum har de gode håndklær i 5. etasje, og de har mange farger.
Hunky Dory Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2011 Takk alle sammen! Blir runde når lånet kommer, -endelig nye håndklær-
Grønt blad Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Noen som vet hvor man får kjøpt håndklær fra Missoni? I butikk i Oslo eller på nett, helst norsk nettsted.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Noen som vet hvor man får kjøpt håndklær fra Missoni? I butikk i Oslo eller på nett, helst norsk nettsted. Jeg har fått tips her tidligere om Milla's boutique som ligger i House of Oslo (Vika) Fikk et par Missoni-håndklær til jul - de er kjempefine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå