AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #201 Skrevet 7. juni 2012 Når jeg kjøper kjøpe pizza som foreksempel "Big one" spiser jeg alltid fyllet først, så spiser jeg den myke delen av bunnen for så å spise den harde delen til slutt. Kjæresten min såg utrolig rart på meg første gangen vi spiste sånn pizza, men nå ler han bare. Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men jeg MÅ! Oi! Jeg gjør akkurat det samme, men kun på Big One, aldri på andre pizzaer. Har alltid gjort det.
Margit25 Skrevet 8. juni 2012 #202 Skrevet 8. juni 2012 Mange rare folk, ja! Mine (u)vaner: - unngår å gå på kumlokk med visse tall - toalettpapiret skal henge utover - da jeg var liten spiste jeg viskelær - dolokket skal være nede! - jeg greier ikke å sitte med beina på gulvet! Enten må jeg sitte på de, sitte på huk eller ha de oppå f.eks en sånn grei under bordet - sitter ikke med beina i kors, for det kan man vistnok få åreknuter av - utfordrer meg selv med å måtte rekke å gjøre noe før noe annet skjer, ellers skjer det meg noe fælt eller jeg får ikke ønskene mine oppfylt- tar ikke på krana etter å vasket hendene, og på offentlige toaletter prøver jeg så godt jeg kan å ikke ta på dørhåndtakene - pirker på kviser og sår - må ha på lyset når jeg sover om jeg sover alene. Sover jeg sammen med noen er det greit at lyset er av - må dobbeltsjekke at vekkerklokka er stilt riktig - river alltid av den lange tingen som går rundt Cola-korkene på de små flaskene, ikke de store - unngår å se i speilet når det er mørkt - skapdører og skuffer må være lukket og vinduer må ha for gardinene når jeg skal sove - jeg tar ikke i bomulldotter fordi jeg får frysninger gjennom hele kroppen. Bomullpads går greit, men ikke disse bomull"ballene" Trodde jeg var den eneste som gjorde slikt! Gjorde det sist for en time siden
Gjest Bond Skrevet 8. juni 2012 #203 Skrevet 8. juni 2012 Jeg må holde pusten hvis jeg kjører gjennom tunneller:P Kjørt noen sinne gjennom Lærdalstunnelen? :gjeiper:
Minya Skrevet 8. juni 2012 #204 Skrevet 8. juni 2012 Kjørt noen sinne gjennom Lærdalstunnelen? :gjeiper: Eller Åkrafjordtunnellen?
Cuddlegirl Skrevet 16. juli 2012 #205 Skrevet 16. juli 2012 Jeg må ha en kald pute eller en dyne mellom beina for å klare å få sove.
Gjest juvelia Skrevet 16. juli 2012 #206 Skrevet 16. juli 2012 Om jeg mister klesvasken (serlig hodeputetrekk) i gulvet når jeg skal henge de til tørk må jeg vaske de pånytt igjen. Går aldri barfot,dusjer tilogmed med slipperser på føttene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå