Gjest Søgni Skrevet 29. mai 2012 #181 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Uvane og uvane.. Men jeg har iallefall lagt meg til "uvanen" å sove diagonalt i senga, og det er derfor slik jeg legger meg hver kveld. Det blir ikke det samme å ligge riktig vei. Den andre dyna i senga må også ligge på skrå, nesten parallelt med meg. Hvis ikke blir det jo kaos i systemet. Ellers er jeg normal, takk. Endret 29. mai 2012 av Søgni
Gjest Applecore Skrevet 5. juni 2012 #183 Skrevet 5. juni 2012 Er så rastløs om kvelden at jeg starter mange WordFeud-spill på en gang. Og på dagen neglisjerer jeg motspillerne mine og angrer på at jeg har startet så mange spill... 2
Cuddlegirl Skrevet 5. juni 2012 #184 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Jeg pleier av og til å begynne å dra i øyevippene mine (mest hvis jeg sitter uten sminke). Hvis jeg kjenner at det "lugger" i roten, må jeg dra ut vippen. Blir ikke pent bestandig Det der gjør jeg og! Irriterende. Endret 5. juni 2012 av Cuddlegirl 2
frøkna Skrevet 5. juni 2012 #185 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har flere Mest irriterende uvanen jeg har er at jeg ofte sitter å fikler med håret mitt. Hvis jeg finner et hårstrå som er ødelagt eller har splittet tupp klipper jeg av den ødelagte tuppen. Jeg har mye hår så blir en uendelig jakt på det perfekte uslitte hår I guess. Prøver å unngå å gjøre det i offentligheten da, men hender hvis sitter å kjeder meg timen på skolen.. Også biter jeg i kinnet mitt. På innsiden av munnen. 1
Gjest Loverdose Skrevet 5. juni 2012 #186 Skrevet 5. juni 2012 - Om det kommer en campingbil kjørende mens jeg er ute å går tur, løper jeg for å gjemme meg bak et tre, i en innkjørsel, bak et hus osv. Om det er på en parkeringsplass blir jeg sittende i bilen, om jeg er i nærheten av butikker eller noe løper jeg inn fort som faen. Jeg er livredd campingbiler, grunnen ønsker jeg ikke å nevne for det er så patetisk. Har med kidnapping å gjøre, hehe. Vært sånn siden jeg var liten. Vet ikke helt om det er en uvane, men det er litt merkelig. - Når jeg går forbi trær, busker og lignende tar jeg alltid et blad og river det i mange små biter. Alltid. Tar aldri mange, tar bare ett enkelt blad. - Når jeg legger meg, ligger jeg alltid å rister på foten. I 5-10 minutt, greier ikke å ligge i ro med den høyre foten. Må riste på den. Er ikke rastløs eller noe, bare... Må. - Jeg gjør noe rart med munnen veldig ofte. Lager liksom en type trutmunn slik at overleppa mi kommer opp til nesen, så omvendt (altså furtelippe). Dette gjør jeg kanskje 2-3 ganger i minuttet, noen ganger i offentlighet skjerpe jeg meg selvfølgelig eller holder hånden foran munnen. Dette er utrolig irriterende, men begynte med dette etter at jeg fikk sterke bivirkninger på medisinen Abilify i januar i år (fikk kramper i kjeven og munnen, noe som endte med at denne grimasen ble veldig populær). - Når jeg røyker må jeg alltid blåse ut røyken 2-3 ganger før jeg begynner å trekke inn røyken. Altså, suge inn, blåse ut, suge inn, blåse ut, deretter trekke inn, blåse ut, trekke inn, blåse ut. Gjør det hver gang, samme når jeg er ferdig med røyken og det er bare stumpen igjen, 2-3 ganger suge inn og blåse ut. - Jeg må dynke pizza i dressing. Jeg bruker så mye dressing på pizzaen at man ikke ser igjen fyllet. Det blir på en måte dressing med pizza. Samme gjelder chips med dip, det blir heller dip med chips.. :gjeiper:
TheHairyToothfairy Skrevet 5. juni 2012 #187 Skrevet 5. juni 2012 jeg snakker med bilen min. de svarer som oftest på sitt vis, selv om de ikke er så snakkesalige. alle bilene mine har hatt navn også.
Aeternitas Skrevet 5. juni 2012 #188 Skrevet 5. juni 2012 Jeg snakker med meg selv, ofte på engelsk:P Jeg må holde pusten hvis jeg kjører gjennom tunneller:P Jeg går ALDRI på kumlokk. Hvis jeg lager meg sjokolademelk må jeg aldri drikke med skjeen som jeg har brukt til å røre med, kan ikke drikke den:P Alltid bank i bordet hvis jeg sier noe som ikke må skje! Jeg lager lister. Av alt, om alt! Jeg MÅ ta meg en røyk etter jeg har spist. Drikker aldri slutten av en brus (bånnslam)- hvis jeg gjør det blir jeg fysisk uvel. Blir til og med litt dårlig hvis jeg ser andre gjør det.. Jeg MÅ sove med sprekken på dynetrekket nederst ved føttene. Tenk om jeg blir kvalt inni det hvis det ligger andre veien....hihi Hvis jeg har kranglet med noen, diskuterer jeg alltid med meg selv etterpå, tenker på hva jeg skulle sagt etc. Så blir jeg dritforbanna på meg selv for at jeg ikke sa AKKURAT det. Sukk. 1
Maestro Skrevet 5. juni 2012 #189 Skrevet 5. juni 2012 -Jabber med meg selv, både på norsk og engelsk MÅ ha enden av dyna mi i beinenden -Jeg sover ytterst alene, straks jeg er i seng med typen, så MÅ jeg sove innderst. -Røyk etter jeg har spist -Bretter toalettpapir fiiint -Peller på skinnet rundt neglene mine, å på selve fingern -River i leppa mi -Spiser pølseendene først, før jeg begynner på selve pølsa -har jeg f.eks osteskive, så river jeg av osten som har smeltet av rundt skiva, før jeg spiser selve skiva. -Ser alltid ned i doen etter jeg har trukket ned, sånn at jeg er sikker på at alt er borte -Har jeg ketchup på osteskiven, så smører jeg det utover skiva før jeg tar på osten
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #190 Skrevet 6. juni 2012 Jeg begynner å hikke vist jeg blir stresset. Må ha persienner nede for jeg innbiller meg at folk stirrer inn. Blunker veldig med øynene når jeg snakker. Tar alltid av meg sokkene på kvelden i sofaen. River rundt negla. Ser alltid hva jeg har gjort fra meg i doen.
Lura Lotta Skrevet 6. juni 2012 #191 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Er så rastløs om kvelden at jeg starter mange WordFeud-spill på en gang. Og på dagen neglisjerer jeg motspillerne mine og angrer på at jeg har startet så mange spill... Hahaha. Jeg gjør akkurat det samme :gjeiper: Blir kjempe irritert når dem ikke svarer på lenge,så sovner jeg og våkner til at alle har svart og tar da gidder jo ikke jeg å svare alle sammen ^^, Endret 6. juni 2012 av Lura Lotta
Gjest Applecore Skrevet 6. juni 2012 #192 Skrevet 6. juni 2012 -Ser alltid ned i doen etter jeg har trukket ned, sånn at jeg er sikker på at alt er borte Det er lurt det! Jeg bodde et sted med en lumsk do en gang... Ca 15 sek etter at man hadde trukket ned, kom det alltid et eller annet seilende tilbake ned i skålen 1
Margit25 Skrevet 6. juni 2012 #193 Skrevet 6. juni 2012 Når jeg tenker, tenker jeg på engelsk Den største uvanen min som jeg HATER er at jeg suger på tommelen! Har gjort det siden jeg ble født. Brukte ikke tutt. Ikke foran personer, men når jeg er alene og ser på TV spesielt. Få personer som vet om det. Har tannregulering nå og tror det er lenge til jeg får av pga dette.
Gjest Peaches Skrevet 6. juni 2012 #194 Skrevet 6. juni 2012 rister på høyre beinet når jeg skal sove. jeg sover også på skrå og prater i søvne. når jeg har edderkopper i huset finner jeg med engang frem gummistøvler før jeg dreper den fordi jeg vil ikke at den skal være borti føttene mine.mister jeg synet av den går jeg med støvler inne helt til jeg finner den og den er drept..
Gjest OldSpirit Skrevet 6. juni 2012 #195 Skrevet 6. juni 2012 ja det er ganske smart, og papiret om det ikke virker å sitte ytterst... Ser i kjøleskapet utallige ganger. Sier "HÆÆÆ?" selv om jeg hører hva folk sier. Gjør akkurat de samme tingene..
Romla Skrevet 6. juni 2012 #196 Skrevet 6. juni 2012 Når jeg kjøper kjøpe pizza som foreksempel "Big one" spiser jeg alltid fyllet først, så spiser jeg den myke delen av bunnen for så å spise den harde delen til slutt. Kjæresten min såg utrolig rart på meg første gangen vi spiste sånn pizza, men nå ler han bare. Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men jeg MÅ! 1
Minya Skrevet 6. juni 2012 #197 Skrevet 6. juni 2012 Når jeg kjøper kjøpe pizza som foreksempel "Big one" spiser jeg alltid fyllet først, så spiser jeg den myke delen av bunnen for så å spise den harde delen til slutt. Kjæresten min såg utrolig rart på meg første gangen vi spiste sånn pizza, men nå ler han bare. Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men jeg MÅ! Hahaha, det gjorde jeg alltid da jeg var yngre! Aner ikke når jeg sluttet med det, men jeg gjør det ikke nå lenger ihvertfall. Og å sjekke om det har kommet noe nytt i kjøleskapet siden sist man sjekket, gjør jeg vel omtrent tredve ganger om dagen.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #198 Skrevet 6. juni 2012 Jeg snakker med meg selv, ofte på engelsk:P Jeg må holde pusten hvis jeg kjører gjennom tunneller:P Jeg går ALDRI på kumlokk. Hvis jeg lager meg sjokolademelk må jeg aldri drikke med skjeen som jeg har brukt til å røre med, kan ikke drikke den:P Alltid bank i bordet hvis jeg sier noe som ikke må skje! Jeg lager lister. Av alt, om alt! Jeg MÅ ta meg en røyk etter jeg har spist. Drikker aldri slutten av en brus (bånnslam)- hvis jeg gjør det blir jeg fysisk uvel. Blir til og med litt dårlig hvis jeg ser andre gjør det.. Jeg MÅ sove med sprekken på dynetrekket nederst ved føttene. Tenk om jeg blir kvalt inni det hvis det ligger andre veien....hihi Hvis jeg har kranglet med noen, diskuterer jeg alltid med meg selv etterpå, tenker på hva jeg skulle sagt etc. Så blir jeg dritforbanna på meg selv for at jeg ikke sa AKKURAT det. Sukk. OCD? Ikke for å være frekk.
LittleJ Skrevet 6. juni 2012 #199 Skrevet 6. juni 2012 (endret) - Må ofte "tråkke over" lyktestolper når jeg sitter på i bil - Må ha alle sedlene riktig vei i lommeboka, inn i CashGuarden og sånt og de største sedlene må ligge bakerst - Biter av hud inne i munnen, begynner ofte å blø av det - Må alltid gå på do før jeg legger meg, uansett! Hender jeg må på do både to, tre og fire ganger kort tid etter jeg har lagt meg - Dopapiret må henge utover - Må ha sprekken på dynetrekket ned, det må ligge riktig vei om det er noe forskjell på det og lappen på dyna må være i fotenden - Når jeg var yngre måtte jeg ofte gjøre ting tre ganger, feks. ta på dørhåndtaket. Har heldigvis gitt seg nå, men har diverse tilbakefall - Lyden på stereo må være 5, 10, 15, 20 osv. Unntaket er om max nivå er feks. 23, da går det an. Kan også noen ganger gå å ha det i 3gangen - Kan ikke tråkke på streker i asfalten, gulvbelegg o.l. Fikk forsåvidt 32 på testen =P Ikkje bra... Endret 6. juni 2012 av LittleJ
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2012 #200 Skrevet 6. juni 2012 Jeg kommer ikke på så mye i farten, men jeg har en vane, vil ikke akkurat kalle det uvane, med å bli pedagogisk og forklare litt for omstendelig av og til når jeg blir spurt om noe, ved å gi eksempler for eksempel. "Jada, jada, det holder nå, jeg har skjønt det" hører jeg rett som det er. Denne vanen, eller uvanen ettersom, henger nok ved meg fordi jeg har vært leksehjelper/"hjelpelærer" for skoletrøtte tenåringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå