Mamaloco Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Blir inspirert av mang en tråd her inne, og fant ikke en lignende tråd. Derfor laget jeg denne, sikkert mange som har en eller flere rare, merkelige eller litt morsomme uvaner de kan dele med andre? Selv vil jeg si at jeg har en heller merkelig uvane, som de fleste kaller meg tullete for; jeg etterlater alltid kanten på pizzaen når jeg spiser pizza (de fleste jeg kjenner synes det er den beste delen på hele pizzaen) og jeg lar det alltid bli igjen en liten bit av skorpa når jeg spiser brødskive.. Av en eller annen merkelig grunn
Wonders Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 jeg knuser alltid maten min i filler når jeg er alene. Prøver å ikke knuse potetene i sausen når jeg er borte, men hender det glipper. Kunne sikkert putta alt i en smootie :gjeiper: 2
Cookiemonster Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Jeg spiser heller ikke kanten på pizza'en - vet i grunn ikke hvorfor...
Mamaloco Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2010 Jeg spiser heller ikke kanten på pizza'en - vet i grunn ikke hvorfor... Godt å høre at jeg ikke er alene
Knitcat Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 og jeg lar det alltid bli igjen en liten bit av skorpa når jeg spiser brødskive.. Det gjør jeg også
Wonders Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 (endret) Toalettpapiret må henge utover og ikke inn mot veggen. Unngår å tråkke på kumlokk, fordi det "lærte" jeg for hundre år siden at betydde ulykke Endret 30. desember 2010 av Wonders 2
sophiaM Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 (endret) Når jeg er litt "borte" i mine tanker, eller når jeg ser på tv, kjeder meg osv så pleier jeg å stryke fingrene gjennom håret. Elsker den følelsen hvis håret er kaldt f. eks. haha Og når jeg har lange negler, sitter jeg å på en måte knipser på de med tommelneglen... Endret 30. desember 2010 av sophiaM
Wonders Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Jeg tror søren i meg vi lider av Obsessive Compulsive Disorder (OCD) hele gjengen jeg 1
Gjest Charming Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 jeg etterlater alltid kanten på pizzaen når jeg spiser pizza Det gjør jeg også.. En irriterende greie jeg har er at hvis jeg sier "ååh, det er godt jeg ikke har kreft". Så MÅÅÅÅÅ jeg banke i bordet og si "bank i bordet" høyt. Uansett hva det er av sånne ting, så MÅ jeg bare gjøre det. Vet det ikke har noe å si, men begynte med det for noen år siden og nå blir jeg helt gal hvis jeg prøver å holde det inni meg. :gjeiper:
Wonders Skrevet 30. desember 2010 #10 Skrevet 30. desember 2010 snev av autisme?? Bestikket i skuffen må ligge samme vei Setter meg alltid ytterst på doskålen når jeg skal tisse, så strålen ikke treffer rett ned i vannet (så det ikke bråker) slår meg selv lett i panna når jeg har innsett at jeg har gjort noe dumt 1
sophiaM Skrevet 30. desember 2010 #11 Skrevet 30. desember 2010 Setter meg alltid ytterst på doskålen når jeg skal tisse, så strålen ikke treffer rett ned i vannet (så det ikke bråker) Pleier alltid å legge litt papir i doskåla for å unngå det 2
Miss Desiree Skrevet 30. desember 2010 #12 Skrevet 30. desember 2010 snev av autisme?? Bestikket i skuffen må ligge samme vei Setter meg alltid ytterst på doskålen når jeg skal tisse, så strålen ikke treffer rett ned i vannet (så det ikke bråker) slår meg selv lett i panna når jeg har innsett at jeg har gjort noe dumt Den var litt rar,ja Og et litt godt råd når jeg tenker meg om Det skal jeg prøve neste gang jeg går på do offentlig
Wonders Skrevet 30. desember 2010 #13 Skrevet 30. desember 2010 ja det er ganske smart, og papiret om det ikke virker å sitte ytterst... Ser i kjøleskapet utallige ganger. Sier "HÆÆÆ?" selv om jeg hører hva folk sier. 1
Miss Desiree Skrevet 30. desember 2010 #14 Skrevet 30. desember 2010 Jeg begynner å fikle med håret mitt når jeg kjeder meg,vet ikke hvorfor
Gjest Sommertid Skrevet 30. desember 2010 #15 Skrevet 30. desember 2010 Jeg også lener meg langt frem på do for å unngå lyd. Bestikket må ligge samme vei, hvis ikke blir jeg litt stresset. Jeg er utrolig glemsk, må skirve ned alle avtaler. Om jeg ikke skriver det ned har jeg glemt det innen 10 min. Utrolig irrietrendes.
Amanlis Skrevet 30. desember 2010 #16 Skrevet 30. desember 2010 Dopapiret må henge ut fra veggen og når jeg spiser knekkebrød MÅ det ikke være pålegg på den siden det er hull.
Cookiemonster Skrevet 30. desember 2010 #17 Skrevet 30. desember 2010 hehehehe, jeg blir påminnet at jeg har flere uvaner her... -Jeg må også alltid la toalettpapiret henge utover, og den hullete siden på knekkebrødet skal ikke ha pålegg -Å så kikker jeg alltid nedi do før jeg setter meg.... aner ikke hvorfor
Milli01 Skrevet 30. desember 2010 #18 Skrevet 30. desember 2010 Når jeg er ute og kjører MÅ jeg se på alle bilskiltnr for å se om de "passer" Om det er partall, oddetall osv.. Hehe.. Litt artig at det kom opp som tema her nå, for det var et tema på jobb om hva vi hadde trang for å gjøre.. Han ene telte alltid trappetrinn, og hvis det ikke gikk opp i partall gikk han ned antall trappetrinn så det stemte på toppen.. Han andre MÅTTE sitte på samme sted hvis de spiste middag, hvis ikke smakte ikke maten.. 3
Gjest Krizzy Skrevet 30. desember 2010 #19 Skrevet 30. desember 2010 (endret) Alt på kjøkkenet må stå på plassen sin. (Altså asjettene skal stå på millimeteren der de står, glassene skal stå på millimeteren der de står osv.) Doen må vaskes hver tre dag i frykt for bakterier. Endret 30. desember 2010 av Krizzy
cilipili Skrevet 30. desember 2010 #20 Skrevet 30. desember 2010 Jeg må alltid fikse på dynetrekket før jeg legger meg. Blir sinnsykt stressa om det ligger ujevnt. Jeg plukker på huden rundt neglene. Denne er ekstra kjip siden de noen ganger ser fæle ut. Er jeg på offentlige toalett må jeg alltid stå og tisse. Orker ikke tanken på å komme nær toalettet. Ser jeg på tv eller snakker med noen så merker jeg meg ofte enkelte ord. Da MÅ jeg skrive disse med pekefingeren på buksa eller i lufta. Ikke så noen ser det altså Vet jeg har mer, men vil nok ikke komme på de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå