Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2003 #1 Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har en sort damedress; bukse, halterneckvest og ettersittende innsvingt jakke til. Pleier å bruke hvit bluse eller vesten alene og sorte spisse støvler med megahøye hæler til. Noen som har tips om tilbehør til dette antrekket? Dameslips eller smykker?? Tips mottas med takk! Cruella
missfidget Skrevet 18. oktober 2003 #2 Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har en sort damedress; bukse, halterneckvest og ettersittende innsvingt jakke til. Pleier å bruke hvit bluse eller vesten alene og sorte spisse støvler med megahøye hæler til. Noen som har tips om tilbehør til dette antrekket? Dameslips eller smykker?? Tips mottas med takk! Cruella Jeg hadde ikke anbefalt mer svarte tilbehør...Det høres ut som denne antrekk hadde vært fint med litt sølv smykke. Veldig enkelt smykker kunne jeg tenke meg...Hva med en camisole med litt lace på under den jakke (sånn som dette): http://www2.victoriassecret.com/images/pro...gvw/V230443.jpg Ellers så høres det kjempe kult ut, spesielt med de støvler! Kommer altså på a sette håret opp, og deretter tar på store sølv runde ørepynt...a la Jennifer Lopez...men alt er etter din egen stil selvføgelig...bare noen ideer å leke med!
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2003 #3 Skrevet 18. oktober 2003 ååååååååååå...victoriassecret har en sånn dress som jeg har så lyst på ( som jeg skal forresten få sydd meg i thailand og ) Ellers støtter jeg bedheadmelissa i hennes anbefaling.. i en sånn dress gjelder "less is more" slips er ikke noe jeg ser for meg i den habitten.
Skusla Skrevet 18. oktober 2003 #4 Skrevet 18. oktober 2003 Ikke for å spore helt av her, men HVOR får man kjøpt kule dresser med bukser med litt lavt liv????? Noen som vet?? Syntes bedheadmelissa hadde gode råd.. Hadde også gått for sølvsmykker. Du kan velge enten å ha håret oppsatt eller utslått, men da må frisyren være litt gjennomført syntes jeg. La det være enkelt. Det enkle er ofte det beste. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå