Gå til innhold

Hvor mange engler er det her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at listen over engler er utrolig lang, men hvor mange av dere tusler rundt i skogen - svinger innom KG - etter en slurk pærebruz?? Hadde vært artig å se hvem som er aktive på nettet.

Hilsen

LilleBille

(Guide) - som venter på at Pludre skal ta oss medpå tur!1212[ Dette Innlegg er endret av: LilleBille den 2002-05-06 17:39 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har nok ramlet av noen i svingene, LilleBille!

Kanskje noen har skiftet nick fra det gamle forumet. Men mange er her heldigvis framdeles!

Ho-ho engler???

Klem fra12

Skrevet

Tjohoooooooooo!!!!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Jeg er et forholdsvis nytt medlem, men jeg er veeeldig aktiv da! icon_wink.gif

Elsker å vandre rundt i Gullepleskogen, svømme en tur blant delfinene eller plukke nydelige jordbær i Strawberry Fields!

Er foressten litt morro å gjøre litt rampestreker også. Som å gnikke med isopor på vinduet i Lysthuset!

Nei, oooopppss.. icon_eek.gif ....nå forsnakket jeg meg.... Håper ikke englemamma hørte meg....

PS: Har noen sett at jeg har kommet inn på 10-på topp-lista???? *stolt*12

Skrevet

Hei å hå! icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Er innom jeg...men i det zizte har jeg vært, mer eller mindre uzzunli.... zpizt for mye ekno..kanzkje?... icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

men har ikke glemt noen! icon_wink.gif

traller i vei..... og plumper oppi..bazzenget...og zerverer FrIsKe ReKeR og Loff! icon_smile.gificon_lol.gificon_lol.gif

Åhhhh..... dEiLiG! icon_cool.gif

Klemzer til alle fra Meg! icon_smile.gif12

Skrevet

JeG Er oxZå frEMdelEz heR. icon_smile.gif

12

Skrevet

Jeg er en bitte liten engle fjott.Og ser du etter godt kan det hende du ser meg gjemme meg bak en engle knott.

Så med andre ord så er jeg alive and kikking and riming får the hard laife icon_smile.gif12

Skrevet

Hei alle sammen !!

Er her jeg også, men er syk for tiden, har fått mageinfluensa med magekramper og diare. I tillegg har jeg hatt feber og oppkast icon_frown.gif

Har dere noen gode engleråd på hvordan bussjåføren deres kan bli fortere frisk ??

Jeg skal ta dere med på busstur så snart jeg er bra igjen icon_biggrin.gif Det lover jeg icon_biggrin.gif

Skal annonsere stort i forkant sånn at vi får alle sammen med icon_biggrin.gif

Klem fra (en ikke så pigg bussjåførengel) Pludre12

Gjest Hege
Skrevet

Heisann!

Jeg klamrer meg fast med nebb og klør selv om det skrangler og rister og blåser og Væren kjører veldig fort og tar krappe svinger og bråstopper og..og..og... smilejente.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-07 02:36 ]

Skrevet

Hei!

Jeg er her også, selv om det ikke ser sånn ut alltid. Jeg synes disse sure gamle kjerringene (enkefruer, eller hva det nå er de kaller seg) som vaser rundt her er litt skremmende...hadde håpet at de ville finne seg en ny menighet å terrorisere, men det ser ikke sånn ut. Kanskje jeg må bite i meg fobien, og rett og slett gi blaffen i dem?

Vi får se. icon_confused.gif 12

Gjest Lottemor
Skrevet

Jeg er hær og kjemmpe aktiv icon_smile.gif

Klemmer til alle medengler fra den blåøyde gledesengelen icon_biggrin.gif

hjerter_rundt.gif Lottemor vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Lottemor den 2002-05-07 20:43 ]

Skrevet

Er ogsaa her!!!Hallo!!

icon_razz.gif

Syklet meg bort til et noe ekkelt stroek, men fikk hjelp av en ridder paa skinnende sykkel! Saa naa kan jeg faa overhalt alle gull syklene som en god sykkelreparatoer boer!

icon_biggrin.gif

12

Skrevet

Jeg er og med.

Jeg har vært meget opptatt med å få Pludre på beina igjen, og har vært gjennom en diare og oppkest periode selv. Men nå er jeg bra og sender alle mine gode vibber til vår stakkars lille Pludre.

Kjøra på alle sammen.12

Gjest *Perser*
Skrevet

jeg er her også, sånn av og til!

væren jeg har lært meg norsk og vært asylsøker hos dere kjempe lenge! kan du ikke gi meg statsborgerskap snart! så jeg kan stjele noen jobber! sosialkontoret vil ikke betale for bilen og huset som jeg ville ha icon_wink.gif

Skrevet

Jeg er her jeg også!! Litt fra og til om dagen - ryggen er ikke helt bra enda, så det blir liten tid til KG.... Etter 4 timer på jobb er det rett hjem og ut i sola.. Må jo bare få med meg noe av sola før den blir borte igjen....

Og så holder jeg jo på med flytting, det er kun 2,5 uker igjen!!! Skal ha visning til helga + mandag og tirsdag, så det er litt å styre med, må jo bli kvitt alle hybelkaninene som hopper frem når man minst venter det....

Ellers så er jeg fortsatt glad i dere alle og selv om jeg er mest fra om dagen så tenker jeg på dere !!!!

Katte kos fra Tyren en varm sommerdag!

Tyren enig_animasjon.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tyren den 2002-05-08 11:04 ]

Skrevet

Jeg er her hoppe.gif

Passer på alle dyr og tusler ellers rundt og drikker pærebrus.

Noen som vil sitte sammen med meg på bassengkanten?

Er det noen flere bamsemums igjen, hm, veldig gode, hysj, jada jeg skal ikke spise godteri midt i uka, men, bare litt?..... icon_redface.gif

rosaengel.gif

12

Skrevet

De dagene jeg klarer å vimse meg ut av tåkehavet, er jeg her icon_smile.gif

Ikke så aktiv på kveldstid lenger, men det er fordi jeg fikk et h***** virus på maskinen min hjemme, og hele harddisken var tom. Ikke en eneste liten smule igjen asså icon_frown.gif

Men nå skal jeg snart flytte inn i nytt hus , og da blir det mye bedre, for da skal pc`n repareres.....Hurra!!!

Håper dere husker meg litt likevel da....12

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg er her jeg og, om enn noe trøtt i skrivende stund... *gjesp*12

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg er også her! *hikk* Har bare fått en litt lei *hikk* hikke...ellers bra! *hikk*12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...