Sekretæren Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg klemmer og klemmer, men de kommer alltid tilbake. Det har selvsagt mye med hva slags produkter jeg bruker, og jeg har bestilt meg nye produkter jeg skal teste ut: Oenothera fra Kremfresh. Tidligere har jeg testet blant annet Biotherm, Babor, Algotherm, Herbalife og mange andre billige produkter, + litt av hvert fra BodyShop. Jeg har vært veldig fornøyd med både Algotherm og Babor, men etter et års bruk, er det som om huden blir mettet (motstandsdyktig? Vet ikke, det føles slik) og blir blank igjen. Poenget var disse hudormene. Jeg husker at jeg testet ut en maske for lenge siden. Den skulle smøres i et passe tykt lag på problemområdet, tørke, og dermed rives av. Poenget var at hudormene skulle henge igjen i masken (det forutsatte at huden var behandlet på forhånd slik at porene var åpne). Produktet var dårlig, det var en av de billige jeg har prøvd (husker ikke hvilken, kjøpte på H&M), men jeg likte konseptet! Er det noen som kan anbefale et slik produkt som funker?
Gjest C-C Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 (endret) De fleste steder hvor de selger sminke eller hudpleie selger jo pore-strips. Sånne du setter på nesa og røsker av. EDIT: Jeg har ikke hudormer, men det hender jeg smeller på en fra Biorè bare sånn for nytelsens skyld... kan jo hende de er grunnen til de manglende hudormene mine, så jo jeg anbefaler de:) Endret 30. desember 2010 av C-C
Sekretæren Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har prøvd det en gang i tida, men funket ikke så godt på meg. Kanskje jeg har prøvd feil merke. Kan jo også prøve den hjemmelagede varianten: http://skincare.about.com/od/skin101/ss/PoreStrips.htm Hvis ikke skal jeg teste de fra Bioré, som du nevner! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå