Gå til innhold

Noen som har fikset øyebrynene sine hos Fred på Jan Thomas studio?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bestille en time hos den mye omtalte Fred for å style øyebrynene mine:)

Er det noen som har vært der?

Det jeg mest lurer på, er om det inngår i pakken å evnt farge brynene i den fasongen han mener er rett?

Og hvor lenge varer slik farge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, bruker trå selv.

Skrevet

Ja, han farger brynene. Jeg er usikker på hvor lenge det varer, jeg så ikke stor forskjell på fargen, fordi den var nesten helt lik.

Er vel litt ventetid for å få time hos han, men mindre det dukker opp avbestillinger, så du bør ringe og bestille så snart som mulig.

La gjerne brynene gro litt før du skal til ham, slik at han har noe å jobbe med.

Jeg var veldig fornøyd med formen han lagde på mine bryn, klarte ikke å få de helt like selv.

Han bruker tråd.

Skrevet

Jeg fatter og begriper ikke den positive omtalen denne Fred får. Har sett mange eksempler på folk som hadde finere bryn før enn etter en time hos Fred....

Oppskrytt!

• Liker 1
Skrevet

fargen varer i vel en måned, de vokser saktere enn det på hodet.

Skrevet

Er det noen som kan anbefale noen som kan forme mine håpløse bryn, i Oslo (untatt Fred, det blir for lenge å vente)?

Skrevet

Jeg har vært hos Fred og er veldig fornøyd. Fargen forsvinner ganske fort. Nå har jeg begynt med tråd selv, Fred har ikke noe ledig før i 2012.

Nå det er sagt synes jeg Fred har altfor stor selvtillit og er en veldig spesiell mann. Jeg tror ikke jeg kommer til å bestille noe ny time, selv om jeg var fornøyd.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Em... unnskyld det dumme spørsmålet mitt, men er det virkelig en mann i Oslo som har fylt opp avtaleboken for et helt år fremover bare for å forme bryn????

...eller gjør han andre ting og?

Skrevet

Em... unnskyld det dumme spørsmålet mitt, men er det virkelig en mann i Oslo som har fylt opp avtaleboken for et helt år fremover bare for å forme bryn????

...eller gjør han andre ting og?

Haha... KG skulle og hatt en "like" knapp, som fb har :P

Skrevet

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1294704721' post='8761193]

Haha... KG skulle og hatt en "like" knapp, som fb har :P

• Liker 1
Skrevet

KG har det. Nede i hvert innlegg på høyre side. Ett lite grønt kryss :jepp:

Ahh.. helt ny her, skjønner ikke så mye enda, Thanx :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...