AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Jeg føler meg så lost i senga. Han jeg er med nå er min første, og selv om vi har gjort det ganske mange ganger nå, så føler jeg forsatt at jeg er litt på jordet. Går for det meste i misjonæren. Har prøvd å ri han noen ganger, men føler meg litt dum når jeg gjør det. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å "utvide horisonten" litt? Synes det er skummelt å ta initiativ, liker best at han styrer, men det blir vel litt kjedelig for han i lengden. Føler meg heller ikke helt bekvem med å lage lyder, så er som regel ganske stille...sikkert kjipt for han, men det er vanskelig å slippe seg løs.... Han er litt mer erfaren enn meg, men ikke så veldig. Tror ikke vi er helt klare for å snakke om ting heller..... Gi meg tips vær så snill! =)
HopelessFear Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Er en ide å lese på nett. Finnes alltid noe der. Et stort problem blant kvinner er at de ikke tørr å slippe seg løs. Det er forstålig, men en skal bare tenke på å nyyte. Lukk øynene og kjenn godt etter i kroppen, det er noe en har sammen og en burde ikke tenke på hvordan en ser ut eller oppfører seg.
Ziegel Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Føler meg heller ikke helt bekvem med å lage lyder, så er som regel ganske stille... Du skal slappe helt av med det å lage lyder og kanskje litt grimaser, er bare sinnsykt oppissende å se partneren nyte øyeblikket. Slipp deg løs! Tror det siste han tenker på der og da er at du lager lyder og kanskje ruller litt med øynene/kniper igjen/whatever.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Tull og vas. Til dere jenter: Ikke vær for aktive i sengen. Fører bare til at gutten gir fan og bare ligger og tar imot. Akkurat som ellers i livet/hverdagen. La de ta sitt ansvar og la de stå på!!!
Ziegel Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Tull og vas. Til dere jenter: Ikke vær for aktive i sengen. Fører bare til at gutten gir fan og bare ligger og tar imot. Akkurat som ellers i livet/hverdagen. La de ta sitt ansvar og la de stå på!!! Deg hadde jeg dumpa på flekken.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Off, slippe seg løs er vanskelig Men har dere tips til noe nytt jeg kan prøve? Noe som ikke er alt for komplisert/flaut. Omtrent alt dere foreslår vil være nytt
QueenPenelope Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Hva med å bli tatt bakfra, har dere prøvd det? Antageligvis min favorittstilling, og det krever jo ikke all verden fra deg heller Stå på alle fire, så går det seg til. Blir du litt ekstra modig, kan du jukke mot han i samme tempo. Også en grei stilling om du har lyst til å stimulerer klitoris selv. Og ikke hold igjen lydene. Føler du for å puste tungt, eller komme med et stønn eller tre - gjør det! Du synes vel også det er fint når han viser at han synes det er godt, ikke sant? Samme sak for han. Han liker å høre at du synes det er godt. Ellers er det jo oralsex... har dere prøvd det? Om du ikke hater tanken, prøv! Ingen er verdensmester første gangen, og så lenge du ikke biter, og passer på at det er fuktig, skal det mye til å gjøre noe feil. Følg "instinktene" dine, og lytt etter hva slags reaksjoner han kommer med. Kanskje enklest om dere legger dere i 69, så slipper du at alt fokus er på det du gjør. Da er han samtidig opptatt med å gjøre det godt for deg, pluss at han ikke har fri utsikt
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 (endret) https://www.ptg.org/store/images/RCCPractice.jpg Img-tags fjernet Bond, mod Endret 31. desember 2010 av Bond
Gjest HunterLady Skrevet 30. desember 2010 #10 Skrevet 30. desember 2010 Ha masse sex, så blir du bedre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå