Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2003 #1 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvor villig er du til å prøve nye ting innen sex? Må det mases, eller er du den som maser? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 18. oktober 2003 #2 Del Skrevet 18. oktober 2003 Her er det ingen som maser, men vi lar gjerne fantasien løpe litt avgårde med oss iblant og deler dette med hverandre. Er det noe begge synes er spennende, så prøver vi gjerne noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 19. oktober 2003 #3 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg er definitivt den som maser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #4 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg maser ikke. Jeg fantaserer, vurderer reaksjonen, og introduserer. Evt en sjelden gang: venter litt med å introdusere. Forresten har jeg ern flott partner som gjør akkurat det samme. Ikkeno mas her i gården, men desto mer handling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2003 #5 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg blir med på det meste jeg - men er ikke den som maser. Har det allerede så bra at alt han finner på bare gjør det enda flottere... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 20. oktober 2003 #6 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg er villig til å prøve noe nytt men maser gjør jeg ikke han synes også det er fint å prøve noe nytt spennenes er det ja . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #7 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det er vel helst jeg som foreslår kreative, nye ting. Han er liksom så fornøyd med hvordan tingene er... Eller jeg lufter mine ideer og så tar han initiativet noen dager senere når han har tenkt seg litt om. .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpebobla Skrevet 21. oktober 2003 #8 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er ikke den som maser iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå