Kamikatze Skrevet 13. august 2011 Forfatter #1901 Del Skrevet 13. august 2011 Skal du arkivere mokkagruten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2011 #1902 Del Skrevet 13. august 2011 Hvem er det som tisser på min dør?! Hmm...taakal, Kami; har du Marit nå igjen da? Er det urinvånere som angriper frontlinjen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 13. august 2011 Forfatter #1903 Del Skrevet 13. august 2011 Hmm...taakal, Kami; har du Marit nå igjen da? Er det urinvånere som angriper frontlinjen din? Vel... Jeg er som mann vant til å ikke forstå kvinner... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2011 #1904 Del Skrevet 13. august 2011 Hmm...kvinner i flertall altså? Kanskje de rett og slett var for mange på en gang? Har du forsøkt bare èn? Tror det burde funke litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 13. august 2011 Forfatter #1905 Del Skrevet 13. august 2011 De var ikke i flertall, de ble bare generaliserte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2011 #1906 Del Skrevet 13. august 2011 Da så... *test* Er jeg vanskelig å forstå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 13. august 2011 Forfatter #1907 Del Skrevet 13. august 2011 Nei, nå gikk det bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2011 #1908 Del Skrevet 13. august 2011 Da er jeg fornøyd med at jeg har fått en hel mann til å forstå meg i dag. Kan da ikke sette listen høyere enn det? Skal du avsted snart, eller har du litt fri av noe slag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 13. august 2011 Forfatter #1909 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg skal koke suppe, skal jeg! Hvor hel jeg er, er åpent for diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2011 #1910 Del Skrevet 13. august 2011 Kva slags suppe då? Er det meininga at me alle kan få eta her hjå deg i aftan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. august 2011 Forfatter #1911 Del Skrevet 14. august 2011 Dessverre. For seint... I dag skal jeg lage meg en hobo-ovn, og koke rettikoppenvann på bål. Og holder været noen timer til, skal jeg tenne fyr med forstørrelsesglass, også. Hvis ikke, får jeg prøve å dra kniven over ei sånn der gnistsprutestav. Må bare finne et greit sted, utenom utmarka, for der er det ikke lov å gjøre opp ild nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. august 2011 #1912 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Dette blir da en spennende dag. Jeg skal sitte ringside og se om du får fyr. Jeg har koset meg mye med denne karens programmer på televisjonen: http://www.raymears.com/ Endret 14. august 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. august 2011 Forfatter #1913 Del Skrevet 14. august 2011 Oi, enda en sånn der? Må medgi at jeg er en smule skeptisk til sånne survivalists som har egen nettbutikk, hvor de selger alt fra overlevelsestannpirkere med kompass, til kniver med solcelledrevet påhengsmotor... Det som kalles survivalism, kaller urfolk ofte bare å leve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. august 2011 #1914 Del Skrevet 14. august 2011 Jojo, men han har holdt på lenge, sånn omtrent siden han var guttunge. Regner med at han startet med to tomme fyrstikkesker og erfarte seg fremover han også. Masse programmer om hvordan lære seg å overleve på andre urfolks måter. Er enig i at den salgsbusinessen har en litt besk avsmak, men han skal vel leve av noe han også. Kone og barn kan ikke brødfø seg på at han sitter ute i skogen og spikker overlevelsesremedier av smågreiner og kongler heller... Jeg liker hans nøkterne engelske måte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. august 2011 Forfatter #1915 Del Skrevet 14. august 2011 Vel, er han noe til mannfolk, flår han kjerringa, vrenger skinnet, og lar henne slite det ut på vrangen, før han skaffer henne noe nytt. Han kan liksom ikke drive å skrelle bjønn og gråbein til henne støtt og stadig heller, for da blir miljøvernerne helt tussete. Hva jeg noenganger praktiserer er ikke survivalisme, men latskap. Jeg bærer ikke rundt på ei halvkilo ekstra med propan og brenner, når alt jeg behøver er en lighter. Og telt veier mer enn en poncho eller myggnett - hvis værvarslinga er skyfri. Sovepose duger lenge. Du kommer langt med kniv, fyrtøy, snorkepose og noe å koke i. Egentlig er det mulig å drikke vann stort sett der det renner, så kjeks og tørrmat kan ta kokekarets plass. Men det blir litt stusselig å gnage på kokmalt kaffe, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. august 2011 #1916 Del Skrevet 14. august 2011 Innom og nyser i boka di. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. august 2011 Forfatter #1917 Del Skrevet 14. august 2011 Det går bare godt! Har Antibac! Skal det være en dram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. august 2011 #1918 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg er ikke Jeg tar gjerne en dram ja. Hva har du å tilby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. august 2011 Forfatter #1919 Del Skrevet 14. august 2011 Antibac eller rødsprit, men jeg har ikke ledig loff pr. nu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. august 2011 #1920 Del Skrevet 14. august 2011 Er ikke loffen ledig? Jeg har også antibac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå