Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

...og seg selv også, så han sprer sin sedvanlige glede hvor enn han går her inne. :)

Ja, jeg kan faktisk påskryte meg å ha spredd endel glede i går, og forhåpentlig gjort arbeidsdagen til endel morsommere og kanskje litt kortere.

Jeg synes det er viktig å så litt positivitet, for det blir så triste hverdager av å gå og sukke og stønne. Og det trengs ikke så mange som sukker før det lager gjenlyd rundt om. Men sånn er det med litt latter og anerkjennelse av at andre faktisk blir satt pris på. Det gjør igjen dagen min bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det gjør min dag bedre, at du har det bedre av at min dag blir bedre...osv. *dominoprinsippet trer i kraft her*

*skråle av full hals* "...jo mere vi er sammen,- jo gladere vi blir!" :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så når skal du breike inn webcamet ditt, maggi? Der jeg bodde tidligere hadde barneskolen satt opp webcam ved ei fuglekasse i et skogholt. Her var det tale om stær, selv om høner visstnok skal være de mest populære webcamfuglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må tisse. Kan jeg tisse her?

Det går bra, for her er det bra mye pisspreik fra før. :ler:

Vil du at jeg skal hente en kopp, eller finner du deg et hjørne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*hoppe over dammen som møter meg i tråden* :nei:

Jeg var på cam i mange timer i går...eh...natt...en vidunderlig oppfinnelse det der altså. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare å komme seg ut og se om dusjen fremdeles er der den var i gårkveld. Ha en fjong dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...