Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve noe jeg aldri har prøvd før. Derfor kjøpte jeg "Eple & Hylleblomst" Frisk sommerdrikk av frukt, vann og hylleblomst i dag. Den smaker utvannet eplemost med flytende håndsåpe. :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke godt ut...

Skrevet

Vanskelig å bestemme seg. Litt sånn som Kate W kaller for godtvondt, kanskje? :ler:

Skrevet

Det høres heller kun vondtvondt ut i mine ører. Stakkars deg da,- har du ikke bedre saker og friske opp ganen med?

Skrevet

Joa, smaksløkene er nå resatt av diverse middagstilbehør, og kjeks med melk til dessert/kaffe.

Så bar det ut på ebay for å se etter snorkepose. Fordelen med å handle fra junaiten, er at de har store nok til at en kan få lukket den ved skuldrene...

Må i tenkeboksen. Med vanlig pose er det mulig å ligge ute med myggnett over i godvær, og i telt om det regner eller blåser. Det blir mer plass om en blir værfast, selv om jeg ikke er glad i å være inne i telt, hverken tidlig eller seint.

Så har de sånne bivvyposer, som minner litt om opplegget i barnevogner, der posen er vann og vindtett som et telt, med underlag og alt i ett. Det har også et lite "overbygg" over nesa, slik at vann og vær holdes ute, som en slags telthatt-ting. Hurtig og grei i forhold til telt, men kanskje for tungvint i de situasjonene en vanlig pose er nok?

Begge kan jo kombineres med en vanlig bivuakk av ei lita plastpresenning, som gir mer natur pr krone enn telt.

Lurer forresten litt på når vårkåtheta skal gi seg...

Skrevet

Hehe...jasså,- det klør ennå, pusen? ;)

Hva slags skuldre har du om jeg tør spørre? ...og det tør jeg jo, hehe... Jeg har selv to soveposer som jeg slår sammen og får veldig fint plass til mine skuldre i dem, men de kan en selvfølgelig ikke ligge ute med i regn og blåst uten videre. Får en virkelig tak i mye større poser enn dem som selges her i landet? Har du en link eller noe?

Skrevet

Kløen? Joa, penicillinet tok vel den... :gjeiper:

Vet ikke om de er større enn det som selges her til lands, men alle soveposene jeg har hatt har gitt åndenød, utenom en av forsvarets modeller med teddyfór. Sistnevnte var grei nok, men svintung og ti cm for kort for mine 190.

Det jeg vet er at med en gang det bikker over standardstørrelser eller standardtyper her til lands, blir det svindyrt. Antar prisene blir mer menneskevennlige i the land of everything big and up. Du kan jo gugle Big Agnes, for eksempel? :)

Skrevet (endret)

Store-Agnes høres suspekt ut...har du nå vært på sånne sider igjen nå...ikke rart at våren kjennes lang ut hos deg. lol

----

Jeg våget meg inn og DER var det mye artig ja. Er en smule lang selv også, så kanskje de utenlandske tilstander passer meg bedre enn a4 i Gnore? :)

Endret av Margareth
Skrevet

A4 er for pingler! :opplyser:

:ler:

Skrevet

Det var kveldens netthandel. Nå er det på tide å gjøre litt husarbeide, før leggetid. Snakkes. :)

Skrevet

Åhh nei.

Jeg trenger din hjelp, til hvilke sko jeg skal bruke til den blå kjolen??

Skrevet

Han har svart i Piffy sin bok.

Skrevet

Jupp! :danse:Lav

men tenkte egentlig på noe sånn som denne, bare med kilehæl. Denne hadde vært perfekt, om stroppene var sitrongule. Mens egentlig er dette din stil. :gjeiper:

Skrevet

Du må ikke le av en så alvorlig affære. :gjeiper:

God tur, trultis! Kos deg, og hils alle, der nede! :goodbye:

Ja, da er det bare å komme seg ut dørene her også... Ha en finfin!

• Liker 1
Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve noe jeg aldri har prøvd før. Derfor kjøpte jeg "Eple & Hylleblomst" Frisk sommerdrikk av frukt, vann og hylleblomst i dag. Den smaker utvannet eplemost med flytende håndsåpe. :opplyser:

Jeg lurer på om jeg også har kjøpt denne en gang. Ganske lys etikett?

Smakte lite, Jeg tnkte at det smakte mer vann med en anelse noe.

Skrevet (endret)

Jøss! :fallenedframånensmiley: Jeg ante ikke at Kami hadde sånn innsikt i den kvinnelige skoverdenen. Hva skyldes dette? ...eller vil du ikke snakke om det kanskje? ;)

Endret av Margareth
Skrevet (endret)

Jeg ville ikke gått med de skoene der.

Edit: De er ikke stygge altså, det er bare ikke meg... Men jeg er kjedelig.

Endret av mia83
Skrevet

Jeg ville heller aldri i livet påført mine ben sånne "damesko", og jeg er ikke kjedelig i det hele tatt! :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...