Kamikatze Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #1681 Skrevet 21. juli 2011 Tenkte jeg skulle prøve noe jeg aldri har prøvd før. Derfor kjøpte jeg "Eple & Hylleblomst" Frisk sommerdrikk av frukt, vann og hylleblomst i dag. Den smaker utvannet eplemost med flytende håndsåpe.
Kamikatze Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #1683 Skrevet 21. juli 2011 Vanskelig å bestemme seg. Litt sånn som Kate W kaller for godtvondt, kanskje?
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2011 #1684 Skrevet 21. juli 2011 Det høres heller kun vondtvondt ut i mine ører. Stakkars deg da,- har du ikke bedre saker og friske opp ganen med?
Kamikatze Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #1685 Skrevet 21. juli 2011 Joa, smaksløkene er nå resatt av diverse middagstilbehør, og kjeks med melk til dessert/kaffe. Så bar det ut på ebay for å se etter snorkepose. Fordelen med å handle fra junaiten, er at de har store nok til at en kan få lukket den ved skuldrene... Må i tenkeboksen. Med vanlig pose er det mulig å ligge ute med myggnett over i godvær, og i telt om det regner eller blåser. Det blir mer plass om en blir værfast, selv om jeg ikke er glad i å være inne i telt, hverken tidlig eller seint. Så har de sånne bivvyposer, som minner litt om opplegget i barnevogner, der posen er vann og vindtett som et telt, med underlag og alt i ett. Det har også et lite "overbygg" over nesa, slik at vann og vær holdes ute, som en slags telthatt-ting. Hurtig og grei i forhold til telt, men kanskje for tungvint i de situasjonene en vanlig pose er nok? Begge kan jo kombineres med en vanlig bivuakk av ei lita plastpresenning, som gir mer natur pr krone enn telt. Lurer forresten litt på når vårkåtheta skal gi seg...
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2011 #1686 Skrevet 21. juli 2011 Hehe...jasså,- det klør ennå, pusen? Hva slags skuldre har du om jeg tør spørre? ...og det tør jeg jo, hehe... Jeg har selv to soveposer som jeg slår sammen og får veldig fint plass til mine skuldre i dem, men de kan en selvfølgelig ikke ligge ute med i regn og blåst uten videre. Får en virkelig tak i mye større poser enn dem som selges her i landet? Har du en link eller noe?
Kamikatze Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #1687 Skrevet 21. juli 2011 Kløen? Joa, penicillinet tok vel den... :gjeiper: Vet ikke om de er større enn det som selges her til lands, men alle soveposene jeg har hatt har gitt åndenød, utenom en av forsvarets modeller med teddyfór. Sistnevnte var grei nok, men svintung og ti cm for kort for mine 190. Det jeg vet er at med en gang det bikker over standardstørrelser eller standardtyper her til lands, blir det svindyrt. Antar prisene blir mer menneskevennlige i the land of everything big and up. Du kan jo gugle Big Agnes, for eksempel?
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2011 #1688 Skrevet 21. juli 2011 (endret) Store-Agnes høres suspekt ut...har du nå vært på sånne sider igjen nå...ikke rart at våren kjennes lang ut hos deg. lol ---- Jeg våget meg inn og DER var det mye artig ja. Er en smule lang selv også, så kanskje de utenlandske tilstander passer meg bedre enn a4 i Gnore? Endret 21. juli 2011 av Margareth
Kamikatze Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #1690 Skrevet 21. juli 2011 Det var kveldens netthandel. Nå er det på tide å gjøre litt husarbeide, før leggetid. Snakkes.
trulta_ Skrevet 21. juli 2011 #1691 Skrevet 21. juli 2011 Åhh nei. Jeg trenger din hjelp, til hvilke sko jeg skal bruke til den blå kjolen??
Kamikatze Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #1693 Skrevet 21. juli 2011 Jupp! Lav men tenkte egentlig på noe sånn som denne, bare med kilehæl. Denne hadde vært rå perfekt, om stroppene var sitrongule. Mens egentlig er dette din stil. :gjeiper:
Kamikatze Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #1695 Skrevet 22. juli 2011 Du må ikke le av en så alvorlig affære. :gjeiper: God tur, trultis! Kos deg, og hils alle, der nede! Ja, da er det bare å komme seg ut dørene her også... Ha en finfin! 1
trulta_ Skrevet 22. juli 2011 #1696 Skrevet 22. juli 2011 Tenkte jeg skulle prøve noe jeg aldri har prøvd før. Derfor kjøpte jeg "Eple & Hylleblomst" Frisk sommerdrikk av frukt, vann og hylleblomst i dag. Den smaker utvannet eplemost med flytende håndsåpe. Jeg lurer på om jeg også har kjøpt denne en gang. Ganske lys etikett? Smakte lite, Jeg tnkte at det smakte mer vann med en anelse noe.
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2011 #1697 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Jøss! :fallenedframånensmiley: Jeg ante ikke at Kami hadde sånn innsikt i den kvinnelige skoverdenen. Hva skyldes dette? ...eller vil du ikke snakke om det kanskje? Endret 22. juli 2011 av Margareth
mia83 Skrevet 22. juli 2011 #1698 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Jeg ville ikke gått med de skoene der. Edit: De er ikke stygge altså, det er bare ikke meg... Men jeg er kjedelig. Endret 22. juli 2011 av mia83
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2011 #1699 Skrevet 22. juli 2011 Jeg ville heller aldri i livet påført mine ben sånne "damesko", og jeg er ikke kjedelig i det hele tatt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå