Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får strekke frem puselanken min så susset treffer der... :lur:

Skrevet

*lage små ekornlyder og riste på hodet* :nei:

Skrevet

Nå må du ikke være så negativ. Det finns selvsagt andre mulige navn til en tennisball, om du skal være så påholden.

Ekorn kan frese sprekt i steikepanna, men det er så lite mat i dem, at det egentlig ikke er bryet verdt. Siden vi er inne på ekornlyder.

Nå skal jeg på potetjakt.

Skrevet

Potetjakt midt på svarte natta? Er det potetgull du mener nå eller? :klo:

Jeg er straks gryteklar selv jeg, eller i alle fall sengeklar. DET hørtes ikke bra ut og jeg retter det øyeblikkelig opp til; veldig soveklar! Så er alle misoppfattelser som kommer fra meg selv, oppklart. :nigo: Og i tilfelle at jeg bare bikker over stille og rolig: hjertelig godnatt, med eller uten poteter. :goodbye:

Skrevet

Jeg måtte faktisk kle på senga mi nå nettopp.

Skrevet

Er jeg den siste her i natt, evt. den første på en tirsdags morgen? Jøss... :biggrin:

Skrevet

Jau. Håper senga til trulta_ har sluttet å fryse. Og at dere får en feiende f :goodbye: in tirsdag!

Skrevet
:Gjesp: Håper du også får en fin tirsdag! :)
Skrevet

Jau. Håper senga til trulta_ har sluttet å fryse. Og at dere får en feiende f :goodbye: in tirsdag!

Den er fortsatt påkledd!!

Skrevet

Rare mennesker her inne. :klo:

Skrevet

hehe...VI...meg selv inkludert...unntatt trulta. :skratte:

Skrevet

NAJS!!

Jeg syns alle vi er snille, og det er veldig viktig å være snill. Og hyggelig og grei og sånt.

Skrevet

Eg isje kven, eg e brakkvannssame! Låilelåileljåa!

Skrevet

Det er hvor saltvann og ferskvann møtes, slik at saltmengden varierer ettersom om det er flo eller fjære. :opplyser:

Gugler du ikke, for tida?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...