Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad start på en ny side. :sol:

Skrevet

Her er det bare å hive seg i dusjen, og dra seg ut. Det er meldt skyet, og jeg elsker det! Ha en god ukeslutt, dere! :goodbye:

Skrevet

Har du hatt en fin ukeslutt?

Jeg fikk melding * springer for å lese den*

Skrevet

Aner ikke. Den var kort, og jeg var delvis i koma. Det blir nok bedre neste helg. :)

Skrevet

Så du liker ikke "dirty boys", med andre ord? :gjeiper: Liker. Men i motsetning til vørterøl, er det bare næringsfattig søtt kliss. Vørterøl er helsekost.Jeg er hjemme. Hjemme er det et galehus, men jeg bare kakler litt diskret. Men nå er jeg så trøtt at jeg må drikke battery for å finne senga...

Jeg foretrekker at de ikke er i flertall. Det er alt jeg har tenkt å svare på det der. :gjeiper: Så hjertens enig i det med Vørterøl! :jepp: Og hvordan skal vi tolke det siste der? Er det selve huset ditt det er noe galt med? Er det deg? Eller bor du ikke alene slik vi alltid har trodd? Er du egentlig en familiefar til syv skrikerunger? ...og står der og steiker store pannekaker på løpende bånd? :klo:

Aner ikke. Den var kort, og jeg var delvis i koma.

*bekymret over all komaen i denne tråden* :lete:

Hallo på en tirsdag uansett! :jepp:

Skrevet

Det var den samme komaen. Du greier ikke å ta meg på komafeil. :opplyser:

Skrevet

Noen som må vente enda lengre på ferie.. :sukk:

Skrevet

Leste i trulta sin tråd, at hun skulle vokse leggene. Håper de blir skinnende blanke og vannavstøtende!

Nå skulle jeg egentlig ut for å løpe litt, men gangsperr og antydning til begynnende seneskjedebetennelse sender meg til Clas Ohlson i steden. Mosjonere bankkortet litt...

Skrevet

Leste i trulta sin tråd, at hun skulle vokse leggene. Håper de blir skinnende blanke og vannavstøtende!

Vil du bli med? Treng en hånd å holde i.

Skrevet

Vet ikke. Hvis det kan sammenliknes med en fødsel, risikerer jeg vel at handa får timeglassform? :ler:

Skrevet

Vet ikke. Hvis det kan sammenliknes med en fødsel, risikerer jeg vel at handa får timeglassform? :ler:

Sorry, det kan jeg ikke svare på. Men nå på lørdag har jeg time.

Skrevet

Jeg har født, men ikke vokset legger. Så jeg kan heller ikke svare på det. :opplyser:

Skrevet

Hvis hun tar med en tennisball, og den er like hel etter at hun har holdt den i handa under lørdagens seanse, stiller jeg som håndholder for hennes førstefødte.

På radioen i dag, var det noen som nevnte sukkerkavring med sukker og surmelk. Det måtte jeg bare kjøpe i natt, og nå sitter jeg og frisker opp minner fra barndom og bestemødre. Det er ikke så verst, men det var sannsynligvis best i riktig gamle dager...

Skrevet
me:

Vet du? Det er to på jobben, som heter det samme som deg, og begge to er bare så kjempesøte! Er dere sånn alle sammen, eller? :gjeiper:

Skrevet

Vet du? Det er to på jobben, som heter det samme som deg, og begge to er bare så kjempesøte! Er dere sånn alle sammen, eller? :gjeiper:

Romsdalinga?

Skrevet

Leste i trulta sin tråd, at hun skulle vokse leggene.

I voksen alder? Mine legger har vært utvokst i mangfoldige år allerede og jeg vil ikke ha dem større.

Dessuten har jeg en sterk følelse av at fødsel er en tanke sterkere opplevelse enn det andre dere nevner her. Bare ikke la henne få tak i juvelene dine, Kami,- for da blir vi antagelig nødt til å kalle deg også Trulta etterpå.

:popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...