trulta_ Skrevet 23. juni 2011 #1543 Skrevet 23. juni 2011 Jeg er fremdeles litt bekymret over de enorme mengdene kaffe som jeg ser for meg at denne karen konsumerer. Det er antagelig så mye at han raver rundt i sitt husvære og ikke finner doen, og må bruke dusjen i stedenfor, hvis han bare klarer å komme seg inn dit. Dette blir mystiskere og mystiskere. ...men det har faktisk blitt morgen her også. Jeg har sovet riktig godt, og har tatt plass i stolsetet mitt på dekk og er på vei nordover. I`m In heaven! Jeg drikker meget lite kaffe, maks 1-2,5 kopp hver dag. Drikker kaffe hvis jeg er i kakeselskap da. Litt kaffeinfo er greit tidlig en torsdag. Kom helg kom!!!
Kamikatze Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #1544 Skrevet 23. juni 2011 Nå glemte jeg hva jeg skulle si, fordi jeg måtte skynte meg sånn, for at jeg så at trulta_ var innom og hilste på. Er en litt sånn kjedelig tråd, dette her. Uten et eneste ekorn, liksom... Men jeg mistenker at her er mygg eller fluer, siden det viftes så fælt oppi her. Er ikke hutretuten ferdig ennå? Eller tar du returen i baklengs kino?
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni 2011 #1545 Skrevet 23. juni 2011 Men jeg mistenker at her er mygg eller fluer, siden det viftes så fælt oppi her. Er ikke hutretuten ferdig ennå? Eller tar du returen i baklengs kino?Altså, min personlige "vinking" er en real stående applaus, siden jeg tenkte at det måtte da være hyggelig å komme hjem til seg selv og sin egen tråd for en gangs skyld, til trampeklapp...men du er kanskje vant til dette både titt og ofte du? Hadde jeg kunnet, så hadde den reisen gått i bakgrunnen både frem og tilbake. En gang skal jeg... <---drømme seg bort
trulta_ Skrevet 23. juni 2011 #1546 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Nå glemte jeg hva jeg skulle si, fordi jeg måtte skynte meg sånn, for at jeg så at trulta_ var innom og hilste på. Bli du "tåskipla"? Edit: Å så feil i smiletegnet da Tok . istedenfor : Endret 23. juni 2011 av trulta_
Kamikatze Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #1548 Skrevet 23. juni 2011 Bli du "tåskipla"? Jeg ser også fram til helgen! I dag er det pyromandagen! Og dette er det eneste smiletrynet med noe som likner ei pølse. Det er egentlig ganske dårlig av en kvinneguide, når en tenker seg om... Happy pyrrings, godtfolk!
mia83 Skrevet 23. juni 2011 #1549 Skrevet 23. juni 2011 Her blir det ingen pyrring. Vi skulle hatt pølsesmiley! Ja til flere smileys!
Kamikatze Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #1550 Skrevet 23. juni 2011 Har dere ikke noe dere kan sette fyr på? Ikke så mye som et telys engang? Husk vi må beskytte oss mot alle onde makter som er ute og farter i denne natt.
mia83 Skrevet 23. juni 2011 #1551 Skrevet 23. juni 2011 Jeg kan fyre opp i ovnen. Har noen sensitive dokumenter der som skal brennes.
trulta_ Skrevet 23. juni 2011 #1552 Skrevet 23. juni 2011 Jeg har ikke tent ett lys engang, det er litt dårlig. Men jeg har spist rømmegrøt! Hadde ikke rød saft, så istesaften med bringebær smak fikk holde, men fargen var ikke rød. Skuffende.
Kamikatze Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #1553 Skrevet 24. juni 2011 Er nå mest glad i melk til grøt, jeg da. Men kan alltids røre ut noen skjeer jordbærsyltetøy i den, for å få den til å rødme litt...
Hoppetaujenta Skrevet 24. juni 2011 #1554 Skrevet 24. juni 2011 Jasså du; beskytte oss mot onde makter, farting in the night? Merket ingenting til dem,- betyr det at jeg er motstandsdyktig nok? Eller er jeg rett og slett en av dem, og de rører ikke sine egne? Åpne tolkninger stimulerer blodomløpet i hjernen.
Kamikatze Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #1555 Skrevet 24. juni 2011 Kan også være at de holder seg til den tradisjonelle visittiden ved det ekte solvervet - den 21.juni som jonsok opprinnelig skulle vært, om jula hadde fortsatt å følge vintersolsnu. Du vet, det som er gammelt som synden selv, følger kansje naturens kalender. Du vet, sommersolverv er jo en slags litha høytid den og.
Kamikatze Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #1558 Skrevet 26. juni 2011 Har du griset til gulvene dine?
mia83 Skrevet 26. juni 2011 #1559 Skrevet 26. juni 2011 Ikke jeg, men alle som går inn med sko over hele huset...
Kamikatze Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #1560 Skrevet 26. juni 2011 Hmmm... Julepresang til skoinntråkkere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå