Hoppetaujenta Skrevet 14. mai 2011 #1361 Skrevet 14. mai 2011 God helg til Dem også. Vi får håpe at det ikke byr på tenningsproblemer hos deg heller.
Kamikatze Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #1363 Skrevet 14. mai 2011 (endret) Håper du har en fin lørdag Kami!Takk, jeg er ikke død, bare fryktelig sliten. Men en god type sliten. Og bare skinte og skinte, og skinte, og skinte, og skinte, og skinte. Så alt var bare helt fett! Men det er dager da de siste trappetrinnene hjem virker uoverstigelig høye, og det nytter heller ikke å ringe etter drosje nå jeg først har kommet så langt. Så nå skal det bli film og fotbad, samtidig. Jeg trenger en hjernevask, også... Har du også en drømmehelg? God helg til Dem også. Vi får håpe at det ikke byr på tenningsproblemer hos deg heller. Hjelper ikke dildo med knaster går det alltids med flammekaster Og hvis hun tenner på en pyroman kan de sammen skråle: "Heia BRANN!" Selv om Margareth er addresat for mine tumulta faller poenget i god jord hos trulta_ Men nå roer jeg ned litt med diktningen min før jeg må investere i ny vaselin. Endret 14. mai 2011 av Kamikatze
mia83 Skrevet 14. mai 2011 #1364 Skrevet 14. mai 2011 Ja jeg har hatt det veldig fint i dag egentlig. Jobb da.. men det gikk veldig greit. En del å gjøre så dagen fikk fort. Og så var det og venninnebesøk med filmkveld. Hun har akkurat dratt. Så jo da, i det store og hele har det vært en fin dag.
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai 2011 #1365 Skrevet 14. mai 2011 Jeg velger å bli litt forvirret av slik en dikterisk trang, når alt jeg snakket om var fremtidige st.hans-bål... Men du får sove godt når du får det. So long, pal.
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai 2011 #1367 Skrevet 14. mai 2011 Hihi...jeg er like forskrekket som deg. I kveld ville ikke søvnen komme altså. Kva ska ein gjera då? KG, seffølgelig!
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai 2011 #1369 Skrevet 14. mai 2011 (endret) :klasketilbakesmiley: Endret 14. mai 2011 av Margareth
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2011 #1371 Skrevet 15. mai 2011 Langtifra; det er midt på dagen snart jo! Her skal der slappes av veldig aktivt, og hei til en kar som relativt snart kommer innom.
Kamikatze Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #1372 Skrevet 15. mai 2011 Relativt. Når jeg fikk ned nok kaffe til å sjekke hva klokka er, og gledet meg til å a fatt på mårrasyslene, så var dagen veldig godt i gang. Da må jeg prøve å spare tid på annet vis. Frokosten ble nøtter og tørka frukt. Og middagen blir noe som lager seg selv. Tror jeg pakker noen sommerkoteletter inn i folie og steker på svak varme, og dytter inn en pakke med grønnsaker etterhvert. Så tar jeg heller blåkveita i morgen istedet. Heldigvis har jeg ikke mer konkrete planer enn å ta litt forefallende husarbeid, og restituere. Men det hadde vært stas med en liten utevandring noen timer, nå som våren er her, og knoppene spretter bak trange t-skjorter...
Kamikatze Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #1376 Skrevet 15. mai 2011 Takk! Det er veldig generøst av deg!
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2011 #1377 Skrevet 15. mai 2011 *burpp* NÅ er jeg go`å mett! Oksesteik, fyldig brun saus, surkål, poteter og grønne saker er bare jummi...
Kamikatze Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #1378 Skrevet 16. mai 2011 Men nå er de blot et minne, og en ny dag står utenfor vinduet, dirrende av forventning. Snart skal stillheten flerres av frenetiske trommevirvler, som panikkfinpusser før morgendagen. Tiggere og autodidakte trekkspillvirtuoser spretter frem sammen med krokusene i bybildet, og sevjen skvetter både her og der. Her blir det dusjen som sørger for skvettingen. Om ei kopp eller to. Jeg trenger en barbering. Men mest innvendig. Ha en deilig solrik dag. Og husk å generalprøvevifte flagget!
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2011 #1379 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har ikke flagg, og feirer ikke i morgen i det hele tatt. Ikke en gang tv-sendingen med "barnetog-styr" skal tittes på. Jeg trekker meg tilbake og gjør mine greier som jeg pleier. Er det borgertog-rutiner i det Katzke hjem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå