Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

:goodbye: God helg til Dem også.

Vi får håpe at det ikke byr på tenningsproblemer hos deg heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klem: Håper du har en fin lørdag Kami!
Skrevet (endret)
:klem: Håper du har en fin lørdag Kami!
Takk, jeg er ikke død, bare fryktelig sliten. Men en god type sliten. Og :sol: bare skinte og skinte, og skinte, og skinte, og skinte, og skinte. Så alt var bare helt fett! :danse: Men det er dager da de siste trappetrinnene hjem virker uoverstigelig høye, og det nytter heller ikke å ringe etter drosje nå jeg først har kommet så langt. Så nå skal det bli film og fotbad, samtidig. Jeg trenger en hjernevask, også...

Har du også en drømmehelg? :nigo:

:goodbye: God helg til Dem også.

Vi får håpe at det ikke byr på tenningsproblemer hos deg heller.

Hjelper ikke dildo med knaster

går det alltids med flammekaster

Og hvis hun tenner på en pyroman

kan de sammen skråle: "Heia BRANN!"

Selv om Margareth er addresat for mine tumulta

faller poenget i god jord hos trulta_

Men nå roer jeg ned litt med diktningen min

før jeg må investere i ny vaselin.

Endret av Kamikatze
Skrevet

Ja jeg har hatt det veldig fint i dag egentlig. Jobb da.. men det gikk veldig greit. En del å gjøre så dagen fikk fort. Og så var det :husarbeid: og venninnebesøk med filmkveld. Hun har akkurat dratt. Så jo da, i det store og hele har det vært en fin dag. :jepp:

Skrevet

Jeg velger å bli litt forvirret av slik en dikterisk trang, når alt jeg snakket om var fremtidige st.hans-bål... Men du får sove godt når du får det. So long, pal. :goodbye:

Skrevet

Har du ikke lagt deg enda Mar? :hakeslepp:

:fnise:

Skrevet

Hihi...jeg er like forskrekket som deg. I kveld ville ikke søvnen komme altså. Kva ska ein gjera då? KG, seffølgelig! ;)

Skrevet (endret)

:klasketilbakesmiley:

Endret av Margareth
Skrevet

Langtifra; det er midt på dagen snart jo! Her skal der slappes av veldig aktivt, og hei til en kar som relativt snart kommer innom. :kaffekopp:

Skrevet

Relativt. Når jeg fikk ned nok kaffe til å sjekke hva klokka er, og gledet meg til å a fatt på mårrasyslene, så var dagen veldig godt i gang.

Da må jeg prøve å spare tid på annet vis. Frokosten ble nøtter og tørka frukt. Og middagen blir noe som lager seg selv. Tror jeg pakker noen sommerkoteletter inn i folie og steker på svak varme, og dytter inn en pakke med grønnsaker etterhvert. Så tar jeg heller blåkveita i morgen istedet.

Heldigvis har jeg ikke mer konkrete planer enn å ta litt forefallende husarbeid, og restituere. Men det hadde vært stas med en liten utevandring noen timer, nå som våren er her, og knoppene spretter bak trange t-skjorter...

Skrevet

Hmm...du har det på Det viset ja... :lur:

Skrevet

Middagssulten? Ja, litt. :jepp:

Skrevet

Tolk det som du vil... :lur:

Skrevet

Takk! Det er veldig generøst av deg! :danse:

Skrevet

*burpp* NÅ er jeg go`å mett! Oksesteik, fyldig brun saus, surkål, poteter og grønne saker er bare jummi... :nigo:

Skrevet

Men nå er de blot et minne, og en ny dag står utenfor vinduet, dirrende av forventning. Snart skal stillheten flerres av frenetiske trommevirvler, som panikkfinpusser før morgendagen. Tiggere og autodidakte trekkspillvirtuoser spretter frem sammen med krokusene i bybildet, og sevjen skvetter både her og der.

Her blir det dusjen som sørger for skvettingen. Om ei kopp eller to. Jeg trenger en barbering. Men mest innvendig.

Ha en deilig solrik dag. Og husk å generalprøvevifte flagget!

:sol::flagg::sol:

Skrevet

Jeg har ikke flagg, og feirer ikke i morgen i det hele tatt.

Ikke en gang tv-sendingen med "barnetog-styr" skal tittes på.

Jeg trekker meg tilbake og gjør mine greier som jeg pleier.

Er det borgertog-rutiner i det Katzke hjem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...