Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2011 #1321 Del Skrevet 2. mai 2011 Visse? Du mener "en viss mann"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #1322 Del Skrevet 2. mai 2011 Nja, det dreier seg vel mest om visse ekser og noen ikke like eksete. Nok om det. Tøff han der Obama, som tør å utstede henrettelsesordre på en dude med så likt navn som han selv. Særlig med tanke på amerikanske offentlige skolers utdanningsnivå, og at det ofte er derfra kanonføden rekrutteres. Teatime! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mai 2011 #1323 Del Skrevet 2. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #1324 Del Skrevet 2. mai 2011 Grei, altså? Rappa bildet på nettet, så det er ikke helt unikt, men resten er det >8(= ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2011 #1325 Del Skrevet 2. mai 2011 Åh...det var en avatar med smell i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #1326 Del Skrevet 2. mai 2011 Åh...det var en avatar med smell i! Åw? Wåss itt smelli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. mai 2011 #1327 Del Skrevet 3. mai 2011 Kjempegrei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2011 #1328 Del Skrevet 3. mai 2011 Min egen avatar skal ikke byttes i kvinns minne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #1329 Del Skrevet 4. mai 2011 Gusjelov, så slapp jeg nå opp for Paradise Hotel- episoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2011 #1330 Del Skrevet 4. mai 2011 Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #1331 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg ble inspirert av PH-gullkorn-tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. mai 2011 #1332 Del Skrevet 5. mai 2011 Det kommer ofte gullkorn fra PH gjestene. Likte Kine sin kommentar her en dag, hun skjønte ikke at Mats var der, for han drakk jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2011 #1333 Del Skrevet 5. mai 2011 Det gjør ikke jeg heller, men jeg er her for det om. Godmorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #1334 Del Skrevet 5. mai 2011 God morgen, ja. Hehe! Vel, her i tråden slipper dere å bli utstemt. :gjeiper: Må innrømme at jeg er litt imponert over hvor sneversynt og humorløse jentene på hotellet viser seg å være. De jubler fordi det kommer in en homse, som om fyren har vunnet nobelprisen i litteratur eller fysikk, ellernoe. Mens når de får en morsom fyr inn der, som kan lette litt opp i monotonien, gjemmer de seg bak en usynlig mur med alle piggene ute. Seriøst. Er det forbudt å stå på hodet i dusjen? - Skulle bare ønske jeg hadde kommet på den tanken, når jeg har vært på steder med fast veggmontert dusj. Det er jo ellers nesten umulig å få spylt bort såpa mellom pungen og skrotum, med fastmontert veggdusj. En bruker liksom tre til fem minutter på selve dusjen, og opptil ti minutter for å få manipulert tilstrekkelig med vann dit til at eventuelle vennligsinnede frøkner ikke skal få såpesmak i kjeften. Livet er ikke alltid så enkelt. Mennesker som får det til å bli det, er egentlig bra geniale. Men jentene der inne ville ikke skimtet genialitet om den hadde sprettet opp og bitt dem vennligsinnet i rompa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mai 2011 #1335 Del Skrevet 5. mai 2011 Ser for meg Kami lede vann for å skylle ymse kroppsdeler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #1336 Del Skrevet 6. mai 2011 Akkurat nå har vannet blitt ledet gjennom en kaffetrakter, og er nå i ferd med å renne gjennom meg. Mårnings! Ha en småkoselig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mai 2011 #1337 Del Skrevet 6. mai 2011 Kaffetrakter ja.. det var det jeg skulle.. for at du minnet meg på det! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2011 #1338 Del Skrevet 6. mai 2011 Go`elg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mai 2011 #1339 Del Skrevet 6. mai 2011 Det programmet husker jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. mai 2011 #1340 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg kjøpte faktisk kjeks i går! Var på 10 kroners marked på ica m i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå