trulta_ Skrevet 27. april 2011 #1301 Del Skrevet 27. april 2011 Thor :klø: Hvilken film er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2011 #1302 Del Skrevet 27. april 2011 Vurderer å se den jeg også. *ile til og hjelpe med info* http://www.oslokino.no/article407950.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. april 2011 #1303 Del Skrevet 27. april 2011 Hvordan var Skrik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 27. april 2011 Forfatter #1304 Del Skrevet 27. april 2011 Likte du filmen, Kami? Ser ikke noe langt og fint referat om filen. Jeg har også sett film i påsken, dog litt nyere filmer. Den nyeste Varg Veum og ikke minst Skriiiiiiiik 4. Dette er det nærmeste du kommer referat. Jeg liker ikke å spoile. Det er ingen typisk action- eller kjærlighetsfilm, da. Handler bare om moteredaktøren i et av verdens "viktigste" motetidsskrift, som var kjent for å være ei drage, men som de greide å gi to glimt av menneskelighet i filmen også. Og den handlet om en ung reporter som holdt ut, delvis fordi hun hadde stayer-evne, delvis fordi hun så karrieremuligheter i den andre enden, som en periode under dragen kunne åpne for henne. Filmen skiller seg såpass fra mainstream, at den er helt greit severdig. Om ikke annet, for å se noe annet. Sånn. :gjeiper: Hvordan var Veum, da? :gjeiper: :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. april 2011 #1305 Del Skrevet 28. april 2011 Hvordan var Skrik? Jeg syns den var bra, den var tro mot de andre Skrikfilmene. Veldig bra til å være en 4`er. Skvatt skikkelig en gang, og det var ganske tidlig, i en bilscene, der hun ene overser ett stoppskilt. Hvordan var Veum, da? :gjeiper: :gjeiper: Varg var flink, heldigvis for filmen sin del var ikke Aqua-Lene så mye med. Har du sett de andre Varg Veum filmene? Det var faktisk flere folk med bergensdialekt med i denne filmen her. Begynte jo å lure om det ikke var folk i Bergen som snakket bergensdialekt en stund (i tidligere filmer) Jeg liker godt dialogene mellom Varg og Hamre. Hadde noen gode i denne filmen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. april 2011 Forfatter #1306 Del Skrevet 29. april 2011 Har ikke sett den ennå, det var derfor jeg spurte. Det er kanskje ikke så rart at det auler med bergensere og bergensk bakteppe i filmatiseringen av Gunnars bøker. Vet faktisk ikke hvilke jeg har sett. Jeg så en med en Jehovas vitne relativt nær mitt fødested, og en om noe kjemisk avfall og ei lita jente. Ser dem mest for å få en liten dose Bergen, da. Så tilgi meg for at jeg ikke husker så mye mer etter en tid. Jeg husker en scene oppe på parkeringhuset i Bystasjonen i Bergen der det pissregnet. Og jeg husker at jeg savnet bergensregnet. Her nord kommer det bare underkjølt rent vann ned, vår det regner. Vi blir våte og kalde, men det liggeringen estetisk nytelse i det, på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april 2011 #1307 Del Skrevet 29. april 2011 *en Margareth i bryllups-ånd, svinser innom tråden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. april 2011 Forfatter #1308 Del Skrevet 29. april 2011 Skummelt det de driver med borti London. Nå kommer det til å gnistre gjenskinn fra tiaraer, brudekake og dokurver fra øynene til verpeklare frøkner i det ganske land. Alt de sier virker akkompagnert av kirkeklokker, tennene imiterer hvitfargen i brudekjolen, og bronkiene deres låter nesten som orgelbrus. Det blir neimen ikke enkelt å være ugift herre i måneden som kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. april 2011 Forfatter #1309 Del Skrevet 30. april 2011 Ha en trivelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. april 2011 #1310 Del Skrevet 30. april 2011 Det blir neimen ikke enkelt å være ugift herre i måneden som kommer...Nyt det mens du kan, sier jeg bare...før hordene kommer og ovverrumpler deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #1311 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg kan ikke huske å ha hatt oralsex med en kaktus, men halsen kjennes slik i dag. Utenfor soler det. Før eller siden skal jeg dit. Må bare få maskineriet i gang først. Dagen virker så fersk og uformet her i denne enden. Akkurat som om den sier: "Kom og ta meg!" Så blir det bare om å gjøre å tøyle lystene til det er over. Bør nok heve ambisjonsnivået over å rydde i kjøleskapet, og den ukentlige dovasken. Får se. Blir nesten som et sånn der husarbeidskoldtbord. Matpakka jeg glemte i kjøleskapet i går ble frokost. Karritunfisksalat er en helt adekvat søndagsstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. mai 2011 #1312 Del Skrevet 1. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2011 #1313 Del Skrevet 1. mai 2011 Jasså,- kaktusfølelser i halsen? Det tyder ofte på at en har ligget med stumpen altfor bar og i gjennomtrekk. Det eneste som jeg kan komme på i farta som hjelper...er is...universalmiddelet som kurerer de fleste ting hos meg i alle fall. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #1314 Del Skrevet 1. mai 2011 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. mai 2011 #1315 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Jeg likte Thor, jeg! Jeg kan godt anbefale den videre Edit; Glemte for øvrig å si at jeg så den i 3D! Det var det som var kulest av alt Endret 1. mai 2011 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #1316 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Jeg har en gammel tjommi som heter Thor. Men, han har ikke hammer, for han pleide alltid å låne min, og leverte sjelden tilbake. Endret 1. mai 2011 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2011 #1317 Del Skrevet 2. mai 2011 Har lest en litt sånn middels kritikk av Thor-filmen, men forstår at den egentlig må sees, så får jeg gjør meg opp min egen mening etterpå. Hmm...verden skulle ha vært full av pålitelige mennesker som leverte tilbake tingene de "bare" skulle låne littegranne. Det er desverre ikke tilfelle. Men godmorgen i tråden alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mai 2011 #1318 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg trenger en avatar. Er du frisk, Kami? *smask* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2011 #1319 Del Skrevet 2. mai 2011 *vente spent på fortsettelsen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #1320 Del Skrevet 2. mai 2011 Nei (dobbeltsjekke overskriften i tråden), jeg er en syk jævel, i følge visse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå