Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mhm...knehasehår er kraftig undervurdert i vår del av verden! :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Særlig de stive korte svinebustaktige som gjør at buksa sitter perfekt fast over knærne. :opplyser:

Skrevet

Jeg går for strekkbukser med en utrolig elastikk som passer absolutt alle.

Skrevet

Vil ikke knehåra stikke ut gjennom stoffet på sånne? Sånn at du ser ut som at du har laget deg knebeskyttere av kråkeboller?

Skrevet
:skratte: Men dægger`n så respekt jeg ville ha fått i de kriminelle miljøene! Ingen som vil smake sånne på et visst sted... :jepp:
Skrevet

Når det er sagt, sies det at kråkeboller skal være en delikatesse...

Skrevet

Det har jeg aldri smakt. Kråkebolle står vel ikke helt øverst på lista mi om jeg skal være helt ærlig...og det skal jeg jo. :)

I går laget jeg hvit saus med massevis av sterk karri og fiskeboller i, men kom ikke lengre enn til å drikke kopper med det før nevnte...sausen ble nemlig så himla god! :biggrin: I dag skal jeg koke noen poteter og varme opp med de fire fiskebollene som er igjen i gryta...i maks to dl resterende saus. Jeg er ustoppelig når det gjelder god saus altså... :rodmer:

Skrevet

Så det er derfor du henger her, med denne sosemikkelen? :ler:

Karrisaus er digg, enten det er bechamel eller sånn med eple og løk. Nå fikk jeg plutselig lyst på fiskeboller.

T'øyeblikk. Må en tur og se hva fryseboksens dyp skjuler.

Skrevet

Jeg visste nok at jeg omsider kunne klare å friste deg med noe! :lur:

Skrevet

Hva har du med fryseboksen å gjøre? :klo:

Skrevet

Ikke stort...men du fikk lyst på fiskeboller ikke sant? :jepp:

Skrevet

Fikk egentlig mest lyst på høne... Med karrisaus. :)

Skrevet

Jasså...og hva blir det egentlig i dag da?

Skrevet

Marsipansjokolade fra påskeegget. Så får restappetitten styre når den tiden kommer.

Skrevet

Wee! :hoppe: Hyggelig at mine meningsløse sitater blir tatt godt imot! :ler:

Håper du får en fin natt Kami! :natti:

Skrevet

Takk for det. Du også, mia! :goodbye:

Skrevet
:helen: Ikke sjans i havet at jeg får :sove: ennå.. har :veslejenta: i hele dag på sofaen... så jeg må nok pent sitte her litt til..
Skrevet

Jeg tenkte å flate ut litt til en lydbok om svarte svaner.

Har sett "film" om sinnsyke våpensystemer fra History Channel. Og en om antikke kinesiske våpen. I gamledager, før dataspillene var oppfunnet, måtte folk massakrere hverandre på gamlemåten.

Skrevet

Huff.. hørtes brutalt ut.. Lydbøker er fint å høre på. Iallefall hvis det er en med behagelig stemme som leser.

Skrevet

Og så var det snart slutt på den påskeligheten som har regjert fryktelig lenge. Tror jammen at den var lengre i år enn noen gang før. Hverdag, here ai kåm!

Godmorgen osv. :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...