Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Særlig de stive korte svinebustaktige som gjør at buksa sitter perfekt fast over knærne. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går for strekkbukser med en utrolig elastikk som passer absolutt alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke knehåra stikke ut gjennom stoffet på sånne? Sånn at du ser ut som at du har laget deg knebeskyttere av kråkeboller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Men dægger`n så respekt jeg ville ha fått i de kriminelle miljøene! Ingen som vil smake sånne på et visst sted... :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg aldri smakt. Kråkebolle står vel ikke helt øverst på lista mi om jeg skal være helt ærlig...og det skal jeg jo. :)

I går laget jeg hvit saus med massevis av sterk karri og fiskeboller i, men kom ikke lengre enn til å drikke kopper med det før nevnte...sausen ble nemlig så himla god! :biggrin: I dag skal jeg koke noen poteter og varme opp med de fire fiskebollene som er igjen i gryta...i maks to dl resterende saus. Jeg er ustoppelig når det gjelder god saus altså... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er derfor du henger her, med denne sosemikkelen? :ler:

Karrisaus er digg, enten det er bechamel eller sånn med eple og løk. Nå fikk jeg plutselig lyst på fiskeboller.

T'øyeblikk. Må en tur og se hva fryseboksens dyp skjuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marsipansjokolade fra påskeegget. Så får restappetitten styre når den tiden kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee! :hoppe: Hyggelig at mine meningsløse sitater blir tatt godt imot! :ler:

Håper du får en fin natt Kami! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:helen: Ikke sjans i havet at jeg får :sove: ennå.. har :veslejenta: i hele dag på sofaen... så jeg må nok pent sitte her litt til..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å flate ut litt til en lydbok om svarte svaner.

Har sett "film" om sinnsyke våpensystemer fra History Channel. Og en om antikke kinesiske våpen. I gamledager, før dataspillene var oppfunnet, måtte folk massakrere hverandre på gamlemåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. hørtes brutalt ut.. Lydbøker er fint å høre på. Iallefall hvis det er en med behagelig stemme som leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det snart slutt på den påskeligheten som har regjert fryktelig lenge. Tror jammen at den var lengre i år enn noen gang før. Hverdag, here ai kåm!

Godmorgen osv. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...