Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Det var hun som skulle pønske. Kommer hun med ideen, kan jeg komme med layouten. :gjeiper:

Apropos kloring og krafsing; jeg må se om jeg finner "si noe uinteressant" igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, jeg hører deg, klart og tydelig: Blupp, blupp, blupp. Som om noen står og pisser meg i øret. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant? :gjeiper:

Du får tenke ut noe lurt som står til nikket eller personligheta, da vel? Så du slipper badeand med bh eller nybarbert katte og sånn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...DET var en god idè! :jepp:

Jeg kunne godt ha tenkt meg en bh formet som to rampete badeender!

Nei, jeg mente ikke ender, som i betegnelsen "rumper", men "dyret and". ;)

So long så lenge. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fanken. En har liksom ikke rukket å bli ordentlig husarbeidsvett, før halve påsken er omme. Godt det er hverdag i morgen. Påskeeggene trenger refill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkki ju. Jeg har akkurat tatt en standhaftig avgjørelse før jeg sto opp: det blir ikke påskesnadder i egg-marsipan-form eller noe annet eggende heller. Jeg er standhaftigheten herself today. Godmorgen forresten. Sovet godt eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi...det var en veldig god begynnelse på verdens beste hyldningssang, syns jeg. ;)

Boy George sang vel noe sånt som dette: "Kami, kami, kami, kami, kami, kamilion...you come and go, you come and go-o-o-o..."...og det kan vel stemme ganske godt det? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ mia

Hehe! Men det er triveligere det, enn bare et smiletryne, lell.

Jeg vet akkurat hvordan det føles. Jeg hadde det nettopp sånn i trulta_ sin tråd. :fnise:

@ margareth

:kyss2:

Lukker øynene og forestiller meg at du fremfører den uten klær bak fortrukne gardiner, dansende på en vill og gær'n måte...

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøjjemeg da! Stemmen min blir vel neppe noe bedre hverken med eller uten klær bak gardiner... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at du konsekvent mistet noen bokstaver der. Det skulle antagelig stå "kastanjenøtter"? I såfall var det pynten jeg hadde rundt midjen når jeg danset. Case solved! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...