Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På påsketur eller noe, tenkte jeg, men det var ikke slik i det hele tatt. Jippi! :biggrin: Ha en god og innholdsrik tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå? Nattmat. Salat (ferdig salatbladblanding), med hakket sjarlottløk, skivede småtomater, kalde stekte terninger med torskerogn, hakkede saltstenger (istedenfor krutonger), ulike revne osterester og dressing laget av tomatsøet i en klatt ferdig sommerdressing og provencekrydder.

Savner egg. Det burde vært egg i, og en annen dressing smaksatt med kaviar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange hundre meter er å regne som minimum for en påsketur? Jeg bor omtrent tohundre meter fra butikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjent! :opplyser:

Jeg skal pendle mellom verandaen og KG denne påska. Jeg har lagt ut små mellommål under veis og er fullt klar over at det er ingen skam å snu. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ut for å snu. Men bare om det passerer ei påskekylling som er verdt å snu seg etter, ellers snur jeg heller påskeegget, og arbeider meg fra bunnen og opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må det da bli plutselig og mye godterier ut av i fanget ditt?

Å kakke hull på egget fra undersiden og jobbe seg oppover? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noe sånn. Lurer på om jeg skal stikke en tur til polet når de stenger? Er kjempegod underholdning der den første timen etter tidligstengningen, når folk kommer for å kjøpe påskeegglikør og denslags. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg slipper å bli med, så er det helt ok for meg. :)

En har det ikke noe mere morro en det en gjør med seg selv...sier nå jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snøft* Jeg oppfant uttrykket "wash and go" før det ble oppfunnet av reklamen. Jeg hopper i klærne og er klar på to strakser. Ikke at du trenger å vite det, men nå vet du det alikevel. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du spesiell. For trenden i dag, er at jenter hopper ut av klærne, og er klar straks... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...