trulta_ Skrevet 15. april 2011 #1181 Del Skrevet 15. april 2011 Pssst jeg skal ikke stå opp etter en pipende klokke på ti dager nå! What a joy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1182 Del Skrevet 15. april 2011 Å? Har du fått deg vekkerklokke med ordentlige bjeller, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2011 #1183 Del Skrevet 15. april 2011 Bjeller, eller ikke bjeller,- Det er spørsmålet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. april 2011 #1184 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg bruker mobilen og en gammeldagsvekkeklokka. Ikke alltid nok, burde sikkert hatt sånn vekkeklokke med lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1185 Del Skrevet 15. april 2011 Lys? Så du kan se å sikte når du skal dælje til den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2011 #1186 Del Skrevet 15. april 2011 "Varsko HÆÆÆR!" *klasskkk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1187 Del Skrevet 15. april 2011 Flere vekkerklokkemishandlere her? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. april 2011 Forfatter #1188 Del Skrevet 16. april 2011 Uggen. Bør jeg tisse på en sånn der testgreie, og se om jeg er gravid? Om en kaffekopp skal jeg ut på tur. Ut dit snøen har regnet bort, og etterlatt et teppe av hundedritt. Ennå regner det, og det er snart bare i fjellsidene at vinteren ennå klamrer seg fast. Må få tak i et knippe plastkrokus, for å gi lokalavisa noe å snakke om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april 2011 #1189 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Stakkars deg da. Her hos meg har det vært full sommer og badeliv i mange uker allerede. :jugekorspåryggensmiley: Endret 16. april 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. april 2011 #1190 Del Skrevet 16. april 2011 Kanskje ikke dumt å ta en test, Kami! Det skader ikke. Jeg psyker meg opp til å ta fatt på husarbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. april 2011 Forfatter #1191 Del Skrevet 16. april 2011 Stakkars deg da. Her hos meg har det vært full sommer og badeliv i mange uker allerede. :jugekorspåryggensmiley:Jeg kunne kommet sørover til Sola, og vasket jugekorset av ryggen din, hadde det ikke vært for at jeg har så mye å gjøre hjemme. Må skrive litt på KG, og drikke kaffe, og sånn. Beklager. - En annen gang, kanskje. Hvis du ikke har for hårete rygg. :gjeiper: Kanskje ikke dumt å ta en test, Kami! Det skader ikke. Jeg psyker meg opp til å ta fatt på husarbeidet.Hvorfor? Det stikker ikke av, så du kan bare kose deg med is og kjærlighetste til du kjenner på deg at du plutselig får en voldsom husarbeidslyst. Ønsker du deg noe spesielt til bursdagen din, trulta_? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. april 2011 #1192 Del Skrevet 16. april 2011 At du tar alt husarbeidet mitt det neste året Men du, har ikke du tilfeldigvis en rabattkode på brandos.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april 2011 #1193 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg kunne kommet sørover til Sola, og vasket jugekorset av ryggen din hvis du ikke har for hårete rygg. Bare kom du. Ryggen min har litt nummererte prikker på seg som du kan lage linjalstreker mellom og artige bilder på, hvis du skulle kjenne for det etter hvert. *hviske*...det er heller knehasene mine som har fått det meste av den veldig naturlige hårveksten - damene er slik i min familie. Men det gjør vel ikke noe, gjør det vel? Krydder i tilværelsen det skulle jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. april 2011 Forfatter #1194 Del Skrevet 16. april 2011 Men du, har ikke du tilfeldigvis en rabattkode på brandos.no?Det har du helt rett i at jeg ikke har. Er du synsk, eller? (Skremmende passus om husarbeid ignorert, og snart arkivert i glemmeboka) Bare kom du. Ryggen min har litt nummererte prikker på seg som du kan lage linjalstreker mellom og artige bilder på, hvis du skulle kjenne for det etter hvert. Hmmm... Har du vært så sugen etter et nummer, at du har tatovert tall på ryggtavla? *hviske*...det er heller knehasene mine som har fått det meste av den veldig naturlige hårveksten - damene er slik i min familie. Men det gjør vel ikke noe, gjør det vel? Krydder i tilværelsen det skulle jeg tro? Min erfaring med kvinnelig knebehåring er ytterst mangelfull. Jeg aner derfor ikke om det er attråverdig eller ei. Men skulle jeg ta oppfordringen på strak... eh, ja... så skal jeg ihvertfall sørge for å ta med en banan eller to til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. april 2011 Forfatter #1195 Del Skrevet 16. april 2011 trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2011 #1196 Del Skrevet 17. april 2011 Gratulerer til en trulte med dagen sin. Resten av besvarelsene hopper vi elegant over og sier "kvirrevitt" og god morgen, med et smil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1197 Del Skrevet 17. april 2011 Morgen og hopping i samme setning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2011 #1198 Del Skrevet 17. april 2011 Jau, eg likar den slags ekstremsport eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1199 Del Skrevet 17. april 2011 E hon blitt nynorsk? Syns hon snakket om det blide bibelbelte tidligere. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. april 2011 #1200 Del Skrevet 17. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå