Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2011 #1161 Del Skrevet 12. april 2011 Jo, jeg har nok fått inntrykk av at det trakte(re)s mye kaffe der i gården...hehe...men skjønner jo at det kan være anderledes. Alikevel sender jeg en frisk klase bananer opp til deg, som vitamintilskudd i det daglige brune inntaket. Jeg vil mine omgivelser bare vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. april 2011 Forfatter #1162 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Da må jeg skynde meg å spise opp de på kjøkkenbenken, før posten kommer. :gjeiper: Så er frokosten (bestående av rugbrødskiver med kaviar, majones, revet råkost og tomat) inntatt. Lurer på om ikke de kaltes pumpernikkel eller noe sånn, de der tunge rugbrødgreiene. Ennå klamrer et og annet frø seg til tanngarden i underkjeven. Men de er dømt til en nådeløs undergang. Du vet, nettet viser bare et lite glimt av virkeligheta. Omtrent som å studere andres liv gjennom et nøkkelhull. Hvis du foreksempel kun så meg gjennom nøkkelhullet på dass, kunne du lett kunne få inntrykk av at alt jeg driver med er bare piss. :gjeiper: Endret 12. april 2011 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2011 #1163 Del Skrevet 12. april 2011 Surrebukk! Jeg har ikke på noe som helst tidspunkt tenkt på å spionere i ditt nøkkelhull på "privaten",- der skal du i hvertfall få være helt alene. Da er jeg beroliget mht inntaket. Frokosten høres veldig bra ut den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. april 2011 Forfatter #1164 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Ha! Du som tidligere sa at du satte pris på den idylliske og muntre klukkingen fra bekken. :gjeiper: Nå går jeg og drukner mine sorger i husarbeid. Ha en finfin! Endret 12. april 2011 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2011 #1165 Del Skrevet 12. april 2011 Kos deg du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. april 2011 Forfatter #1166 Del Skrevet 14. april 2011 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2011 #1167 Del Skrevet 14. april 2011 Takk, er et fint mantra for dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. april 2011 #1168 Del Skrevet 14. april 2011 Ble det rent, Kami? Jeg må sende mld til min favoritt tante som har bursdag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2011 #1169 Del Skrevet 14. april 2011 Hils tante fra meg også og gratuler hjerteligst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. april 2011 Forfatter #1170 Del Skrevet 14. april 2011 Ble det rent, Kami? Jeg må sende mld til min favoritt tante som har bursdag i dag! Messingen ble i alle fall blank igjen, og jeg fikk masse rene underbenklær. Hils tante fra meg også. Snart må du hilse deg selv fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2011 #1171 Del Skrevet 14. april 2011 Jøss. Vasker han huset i blanke messingen mens han vasker tøyet sitt og venter på at det skal tørke? Hva var adressen din igjen sa du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. april 2011 Forfatter #1172 Del Skrevet 14. april 2011 Du ble fristet over evne av messingpuss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2011 #1173 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg er svak for huslige sysler vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. april 2011 Forfatter #1174 Del Skrevet 14. april 2011 Det skulle vært interessant å være flue på leggen når du tar vår-shininga, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2011 #1175 Del Skrevet 14. april 2011 Det tror jeg ikke at du vil. Flueklasking er en av de tingene jeg setter først på lista over nødvendigheter som skal gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. april 2011 Forfatter #1176 Del Skrevet 14. april 2011 Det er litt skummelt, for det gjorde jeg som liten. Det eskalerte til frueklasking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2011 #1177 Del Skrevet 14. april 2011 Å, huffda! Best å holde seg unna tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. april 2011 Forfatter #1178 Del Skrevet 14. april 2011 Ja, tenk over det, neste gang du utøver vold mot et stakkars summende innsekt, som ikke har gjort annet galt enn å spy på deg, slik at enzymer løser deg opp, halvfordøyer deg og gjør deg flytende (i små porsjoner), og som sikkert vil hevde at klasket utelukkende kom fordi den er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2011 #1179 Del Skrevet 14. april 2011 Du får det hele til å høres kunstnerisk og vakkert ut. En poet er hva du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. april 2011 Forfatter #1180 Del Skrevet 14. april 2011 Tukt kan være kunstnerisk og vakkert det og. Har du ikke sett Tarantino-filmer? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå