Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Jo, jeg har nok fått inntrykk av at det trakte(re)s mye kaffe der i gården...hehe...men skjønner jo at det kan være anderledes. Alikevel sender jeg en frisk klase bananer opp til deg, som vitamintilskudd i det daglige brune inntaket. Jeg vil mine omgivelser bare vel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må jeg skynde meg å spise opp de på kjøkkenbenken, før posten kommer. :gjeiper:

Så er frokosten (bestående av rugbrødskiver med kaviar, majones, revet råkost og tomat) inntatt. Lurer på om ikke de kaltes pumpernikkel eller noe sånn, de der tunge rugbrødgreiene. Ennå klamrer et og annet frø seg til tanngarden i underkjeven. Men de er dømt til en nådeløs undergang.

Du vet, nettet viser bare et lite glimt av virkeligheta. Omtrent som å studere andres liv gjennom et nøkkelhull. Hvis du foreksempel kun så meg gjennom nøkkelhullet på dass, kunne du lett kunne få inntrykk av at alt jeg driver med er bare piss. :gjeiper:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Surrebukk! Jeg har ikke på noe som helst tidspunkt tenkt på å spionere i ditt nøkkelhull på "privaten",- der skal du i hvertfall få være helt alene.

Da er jeg beroliget mht inntaket. Frokosten høres veldig bra ut den. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! Du som tidligere sa at du satte pris på den idylliske og muntre klukkingen fra bekken. :gjeiper:

Nå går jeg og drukner mine sorger i husarbeid. Ha en finfin! :goodbye:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det rent, Kami?

Jeg må sende mld til min favoritt tante som har bursdag i dag!

Messingen ble i alle fall blank igjen, og jeg fikk masse rene underbenklær. :opplyser:

Hils tante fra meg også. Snart må du hilse deg selv fra meg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Vasker han huset i blanke messingen mens han vasker tøyet sitt og venter på at det skal tørke? Hva var adressen din igjen sa du? :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle vært interessant å være flue på leggen når du tar vår-shininga, gitt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke at du vil. Flueklasking er en av de tingene jeg setter først på lista over nødvendigheter som skal gjøres. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenk over det, neste gang du utøver vold mot et stakkars summende innsekt, som ikke har gjort annet galt enn å spy på deg, slik at enzymer løser deg opp, halvfordøyer deg og gjør deg flytende (i små porsjoner), og som sikkert vil hevde at klasket utelukkende kom fordi den er svart. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det hele til å høres kunstnerisk og vakkert ut. En poet er hva du er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tukt kan være kunstnerisk og vakkert det og. Har du ikke sett Tarantino-filmer? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...