Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt! Bedre føre var enn etterpå. :jepp:

Hvordan har nattens søvnkvalitet vært? :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som vanlig sovet som et maskingevær, og det henger et tungt svart ullteppe mellom drømmeverdenen og våken tilstand. Ingen beinrangelrasling.

Noen ganger er det ålreit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi nok utført vår søvn forskjellig. Føler meg rett og slett som en velsmurt motor for tiden. Stille og gjevnt. Tettspekket av drømmerier og inntrykk. Da jeg sto opp, så jeg ut av vinduet og over på den andre siden av omgivelsene mine: det blir knallfint vær i dag. :sol: Jeg tror jammen at nøkkelordet er "harmoni" i dag. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det lissomsnødd. Det feirer jeg med is og noe annet, som jeg ennå ikke helt har bestemt meg for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut det. :) ...men om det liksom-snør, skulle en kanskje heller spise liksom-is? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en tanke, men altfor sent tenkt... :lur:

God morgen. Jeg lager friddag. Deretter skal jeg henge opp en lapp på dass med akuttelefonnummeret til jordmortjenesten. I dag blir det mye is og lite fiber, for å si det sånn.

Synes forresten iskremindustrien sløser fælt med ressursene. Når vi likevel må kjøpe disse plastboksene, burde de vært multifunksjonelle. Sånn at de kan brukes til å systematisere og oppbevare ting og tang. Gjennomsiktlig plastlokk er fint, og mulighet for å kjøpe småis for å få mindre rom i dem til skruer og sånn, likt de der sortiementboksene Biltema og de selger med alt fra O-ringer til binders. Alle burde ha en førstehjelpisboks, for eksempel. - Både med og uten.

I dag er det mange morsomme tråder her, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der var han stått opp: godmorgen, godmorgen. *løfte hatten på høvelig vis og hilse pent* Fritt frem for å svare på assurterte innlegg her ja... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra en skrivefeil, så skulle det stå assorterte innlegg, og det betyr innlegg av så mange forskjellige slag at en blir nødt til å finne noen som passer for seg. Innlegg, altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, så jeg bruker ikke innlegg uansett passform. Bare for å klarlegge det. Måtte jeg, ville de bevingede helt klart stå til nicket. :gjeiper:

Så nettene dine er produktive. Er dagen det også, eller sitter du bare der apatisk og gliser, pisse fornøyd med nattens bragder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det heller nok litt mot det siste alternativet der ja,- må innrømme det. :nigo: Jeg holder såmenn hviledagen heldig! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo-BING! *som Langbein pleide å si når han hadde tatt supernøtta si - men du leste kanskje ikke slik opphøyd lektyre som barn du?* :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superlangbein var mitt idol, sammen med Leiv Juster, Olav V og Anders Lange. :jepp:

Ugg! I natt blir det lydbok og zzz. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallaien, fargesprakisten!

Jeg tror ikke at jeg greier å utsette kaffelagingen mer. Har vært oppe og puslet en times tid, og kan snart gå normalt igjen.

Deilig halvgrå dag, som sikkert kommer til å gi noen solglimt.

Huff, kaffekruset ser så tomt og unyttig ut. Straks tilbake. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...så du er ganske gira på kaffe du? :) Jeg lager meg EN kopp pulverkaffe (en ts pulver til to dl vann) om morran, og da drikker jeg altså halvparten og slår ut resten. Kaffe må til, men ikke drikking på tomgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det uten kaffe som er tomgangen. Jeg tror ikke jeg drikker så mye mer enn vanlig. Men det virker nok sånn, fordi kaffen inntas som regel ved computeren. Da kan det virke som om jeg ikke gjør annet enn å bøtte innpå. :ler:

Av pulverisert kaffe er det kun nescafe kremet espresso som ikke smaker pulverkaffe. Jeg stiller ikke så store krav til morrakaffen, for da er smaksløkene likevel i koma, og det er kun kaffeinet som lokker. Etter den vil jeg ha ordentlig kaffe. Ettermiddags- og kveldskaffen kan jeg kjenne smaksnyanser på, derfor går det helst i ordentlig nykvernet java.

Selvsagt driter jeg i smaken de dagene/nettene jeg må bøtte innpå for å holde meg våken. Da er det bare påfyll til hydrolikken som holder øyenlokkene oppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...