Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En hobby skal en jo ha. Og alle gamle damer kan ikke strikke. Da ville verden blitt full av fluff og lo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluff og lo? :klo: Driver du å inspirerer deg av det du finner i navlen igjen nå, Kami? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min navle er renvasket, og klar for aftenens bravader. :opplyser:

Ha en utpreget webligsinnet mandagskveld! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpass bergensk kan vi...og retter det opp med å si Carpe Fisken! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rett som det er jeg, men får jeg napp? Håååå-neida! Jeg bruker kanskje feil agn for de farvannene jeg ferdes i? Tror jeg forsøker neste linedropp med skikkelig fastsurrede, fristende popkorn...så får vi se... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå surrer du fælt. Var forresten og kikket på nylontau i dag. Men det ble med titten.

It's ostesmørbrødtime. Få se hva kjøleskapet er i ferd med å spytte ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et sikkert vårtegn for din del? Gå i butikken og glede seg over utvalget av nylontau? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleden over å finne perfekt nyslått nylonreip i flatterende nyanser er vel mer universell. Den kjenner sin besøkelsestid, dog ingen årstid.

For en stillestående og deilig formiddag! Ennå er det tåke, men snart skal jeg samle viljestyrke til å skifte sikring. Må bare sjekke nyhetene først, for hvis det er dommedag, og en komet skal ødelegge kloden om noen timer, tror jeg ikke jeg gidder.

Kanskje det ville være lurt å planlegge litt for slike hendelser? Hva hvis verden blir vekk om to timer? Hva hiver en seg over først, sjokoladen eller iskremen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg bare hadde to timer til rådighet, hadde jeg funnet frem bilen og kjørt ut til mitt favorittsted i naturen og satt meg der ved et siste bål i dette livet. Jeg hadde tenkt det som skulle tenkes, hadde tatt farvel med livet som jeg kjenner det og sett undergangen/overgangen inn i øynene. Alene.

Men sånn rent bortsett fra det, håper jeg at dagen blir så bra som den bare kan. En god en ønskes pusekatten oppe i nord. :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, så snilt!

Men jeg skylder å presisere t det er verden jeg mente, ikke isen og sjokoladen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isen og sjokoladen glimrer med sitt fravær hos meg, så en kan si at den er midlertidig borte fra min horisont. Jeg kunne ha spist is hver eneste dag uten å bli lei. Jeg er en svak sjel som trener viljestyrken akkurat nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bra med viljestyrke. Er gått lens for is og sjokolade. Satt meg ved PC-en sammen med kveldsmaten rundt midnatt i går, og våknet klokka tre med vaffelmønster etter stolen i skinka. Noen hadde spist brødskiva, så jeg dro på en ekspedisjon til porselensskåla og tømte ut en halv dags forbruk av kaffe samt et glass melk, før jeg ristet løs og sjanglet meg til sengs.

Nå er jeg her igjen. I den friske vinden fra PC-vifta, mens kaffetrakterens muntre klukking varsler om snarlig harmonisering med omverdenen. Utenfor høres kvekkingen fra en bilradio innstilt på en av rikskanalene, mens trommingen av regn mot taket har stilnet.

Jeg ser på kalenderen, og tenker med meg selv: "Å, enda en!" Kvelden er mild, morgenen beinhard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...