Kamikatze Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1121 Del Skrevet 4. april 2011 Skjønner. Du liker å slikke bak... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2011 #1122 Del Skrevet 4. april 2011 Dette var en ganske drøy anussinasjon, men la gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1123 Del Skrevet 4. april 2011 En hobby skal en jo ha. Og alle gamle damer kan ikke strikke. Da ville verden blitt full av fluff og lo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2011 #1124 Del Skrevet 4. april 2011 Fluff og lo? Driver du å inspirerer deg av det du finner i navlen igjen nå, Kami? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1125 Del Skrevet 4. april 2011 Min navle er renvasket, og klar for aftenens bravader. Ha en utpreget webligsinnet mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2011 #1126 Del Skrevet 4. april 2011 Kos deg der du skal. Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1127 Del Skrevet 4. april 2011 Takk.Det var trivelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1128 Del Skrevet 5. april 2011 Carpe daien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2011 #1129 Del Skrevet 5. april 2011 Såpass bergensk kan vi...og retter det opp med å si Carpe Fisken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1130 Del Skrevet 5. april 2011 Er du ute og fisker, eller? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2011 #1131 Del Skrevet 5. april 2011 Er det rett som det er jeg, men får jeg napp? Håååå-neida! Jeg bruker kanskje feil agn for de farvannene jeg ferdes i? Tror jeg forsøker neste linedropp med skikkelig fastsurrede, fristende popkorn...så får vi se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1132 Del Skrevet 5. april 2011 Nå surrer du fælt. Var forresten og kikket på nylontau i dag. Men det ble med titten. It's ostesmørbrødtime. Få se hva kjøleskapet er i ferd med å spytte ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2011 #1133 Del Skrevet 6. april 2011 Er det et sikkert vårtegn for din del? Gå i butikken og glede seg over utvalget av nylontau? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1134 Del Skrevet 6. april 2011 Gleden over å finne perfekt nyslått nylonreip i flatterende nyanser er vel mer universell. Den kjenner sin besøkelsestid, dog ingen årstid. For en stillestående og deilig formiddag! Ennå er det tåke, men snart skal jeg samle viljestyrke til å skifte sikring. Må bare sjekke nyhetene først, for hvis det er dommedag, og en komet skal ødelegge kloden om noen timer, tror jeg ikke jeg gidder. Kanskje det ville være lurt å planlegge litt for slike hendelser? Hva hvis verden blir vekk om to timer? Hva hiver en seg over først, sjokoladen eller iskremen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 7. april 2011 Forfatter #1135 Del Skrevet 7. april 2011 Den er her fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2011 #1136 Del Skrevet 7. april 2011 Om jeg bare hadde to timer til rådighet, hadde jeg funnet frem bilen og kjørt ut til mitt favorittsted i naturen og satt meg der ved et siste bål i dette livet. Jeg hadde tenkt det som skulle tenkes, hadde tatt farvel med livet som jeg kjenner det og sett undergangen/overgangen inn i øynene. Alene. Men sånn rent bortsett fra det, håper jeg at dagen blir så bra som den bare kan. En god en ønskes pusekatten oppe i nord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 7. april 2011 Forfatter #1137 Del Skrevet 7. april 2011 Takk, så snilt! Men jeg skylder å presisere t det er verden jeg mente, ikke isen og sjokoladen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2011 #1138 Del Skrevet 7. april 2011 Isen og sjokoladen glimrer med sitt fravær hos meg, så en kan si at den er midlertidig borte fra min horisont. Jeg kunne ha spist is hver eneste dag uten å bli lei. Jeg er en svak sjel som trener viljestyrken akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. april 2011 Forfatter #1139 Del Skrevet 8. april 2011 I dag har jeg bra med viljestyrke. Er gått lens for is og sjokolade. Satt meg ved PC-en sammen med kveldsmaten rundt midnatt i går, og våknet klokka tre med vaffelmønster etter stolen i skinka. Noen hadde spist brødskiva, så jeg dro på en ekspedisjon til porselensskåla og tømte ut en halv dags forbruk av kaffe samt et glass melk, før jeg ristet løs og sjanglet meg til sengs. Nå er jeg her igjen. I den friske vinden fra PC-vifta, mens kaffetrakterens muntre klukking varsler om snarlig harmonisering med omverdenen. Utenfor høres kvekkingen fra en bilradio innstilt på en av rikskanalene, mens trommingen av regn mot taket har stilnet. Jeg ser på kalenderen, og tenker med meg selv: "Å, enda en!" Kvelden er mild, morgenen beinhard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2011 #1140 Del Skrevet 8. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå