Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Joo, men tenkte ikke akkurat bare på pizza da. Det går liksom litt på halv tolv, når jeg husker tilbake til alt jeg har lest om dine kulinariske innhågg. :) Men det kan jo bare være dine beskrivelser som får meg til å se slikt for mitt indre. Sorri for det, hvis du faktisk er DEN gourmetmannen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppe og vaker. Vurderer å sove litt til, men begynner å bli utsovet, så det spørs om ikke det får bli en bok eller et kryssord i senga.

Så mye klokka plutselig ble da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaujau, nei jeg er nok i ferd med å bli en fjordlenning. Det blir endel mikromat, der jeg aldri ellers ville funnet på å sjonglere med kasserollene mellom jobben og senga. Sånn er singellivet. :)

Ha en kruttsterk morgenkaffe! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...så det betyr at du helst vil at partneren skal ta seg av matlagingen i huset? Aner vi en ganske tradisjonell mann under alt kattehåret? ;)

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke tilgang... :tristbla: ...men det var muligens noe vettugt med humor på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tilgang? Rart. Du har Spotify, sant?

Prøv denne isteden, se om det går bedre.

spotify:track:1VzB5kidCj1B7LAJf7oMSu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har Spotify, sant?

Well...ehh... :sjenert:

Jeg drikker solbærte. Vil du ha?

Ellers takk. Jeg drikker ikke te, men kanskje Kami vil ha? ;)

Godmorgen i den spotifiserte tråden. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her den er gratis. Det kommer en kort reklame for hver femte eller tiende låt, eller noe sånn. det kan du velge å betale bort i lytteintensive perioder. Ellers er det som å ha musikkantikvariatet på PC-en.

PS

Solbærte er langt ifra min favoritte. Sorri pus, your're on your own, there. (Beklager Kitten, du sitter på ovnen.)

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter mange års fomling i tehylla, holder jeg meg til anis for smaken og kamille for virkningen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg, som er en uinnvidd i de te-vises forsamling: hva gjør kamille-te egentlig for menneskekroppen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det andre virker den aseptisk, slik at sår hals blir skånet fra nye angrep. (Sterk kamillete er en gammel kur mot magesår. De drakk og rullet rundt. Omtrent som på fest, bare uten all moroa.)

Den har en svakt muskelavslappende effekt. Særlig god ved stress, der en skal slappe av, men kroppens stressreaksjoner og knytinger vedvarer. Det sies også at den har angstdempende effekt, men dette skyldes at den roer muskelspenningene som i likhet med stresspenninger eterhvert assossieres med selve følelsen av uro. Vanskelig å beskrive. Det blir litt som om du alltid vrenger kjeften når du spiser sitron, så assossierer du kjeftvrenging med sitronspising, også om du bare spiser fiskeboller. Da er det tilstrekkelig med en antikjeftvrengeeffekt, liksom.

Samtidig gjør den også huden glattere og smidigere, så det er ikke utenkelig at en skulle kunne være så uheldig at en søler noen dråper kamillete i trynet eller hodebunnen, hvis det er tørr luft, eller huden føles tørr og gnissete en dag. I fotbad er den også gild.

Allsidig blomst den der.

Har du hentet deg spotify ennå? :gjeiper:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for leksikonske opplysninger med personlig vri, hehe... :popcorn:

Joda, jeg har nu laget meg en konto på spåtten, men finner ikke ut hvordan jeg skal søke etter ting...og joda, jeg har lett grundig! Jeg har liksom sovnet på youtuben, og funnet meg vel til rette der. Spot er vel bare noe i samme gata, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt ifra. Youtube er snutter stort sett lagt ut av private. Spotify er offisiell musikk som leveres av plateselskapene. Men som i gratisversjonen ikke kan brukes på annen måte enn at du spiller den av over nettforbindelsen, uten å kunne lagre låtene på maskinen din. Du er altså avhengig av nettforbindelse for å lytte.

Du har et søkefelt i spotify. Skriv inn artist eller tittel etc. velg fra lista som kommer frem. Klikker du på en låt, får du tilgang til hele plata. Klikker du på artist, får du opp hele diskografien. Bare lek litt rundt.

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...