The Kitten Skrevet 24. mars 2011 #1021 Skrevet 24. mars 2011 Men seriøst, jeg kan sende deg femtiøringen. Med en jobbkonvolutt? Får noen til å spandere porto på oss. Har ikke du adressen min da?
Kamikatze Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1023 Skrevet 24. mars 2011 Åh så koselig at du tenker på meg Jeg kan være temmelig ettertenksom til tider. Vet ikke hva jeg samler til, men vil du bidra til samlingen? Greit, jeg kan alltids utsette husbyggingen et par år. Du får sende en PMS om hvor du vil ha den. Vil du ha den blankeste?
The Kitten Skrevet 24. mars 2011 #1024 Skrevet 24. mars 2011 Jeg kan være temmelig ettertenksom til tider. Greit, jeg kan alltids utsette husbyggingen et par år. Du får sende en PMS om hvor du vil ha den. Vil du ha den blankeste? Jeg blir glad uansett hvilken du sender, jeg.
Kamikatze Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1025 Skrevet 24. mars 2011 Okai, da sender jeg den blanke, så blir du ekstra glad. Skal den sendes til The Kitten, Rema5000 BERGEN?
Kamikatze Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1027 Skrevet 25. mars 2011 Hvordan da? Det var tilstrekkelig med fornavnet mitt og stedsnavnet der jeg bodde for noen få år siden. Norge er ikke så svært som vi liker å tro. Det er bare sånt folk driver å lurer seg med i byene, det.
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars 2011 #1028 Skrevet 25. mars 2011 Skulle gjerne ha bodd på "landsbygda" jeg. Det er mere gjennomsiktig der kanskje, men også mere luft om en bor langt nok fra folk. Der vil jeg gjerne bo. Personligheten min trenger plass til å boltre seg på, uten innsyn fra naboene.
trulta_ Skrevet 25. mars 2011 #1029 Skrevet 25. mars 2011 Navn og sted tror jeg faktisk fortsatt er nok der jeg kommer ifra. Men jeg har faktisk fått posten til noen som bor under meg, hun ene har fornavn som begynner på samme bokstav som meg, og hun andre har mitt etternavn og mellomnavn, men på hennes postkasse så står det bare den første bokstaven. Husker jeg ble så glad når jeg fikk en tykk konvolutt like før jul, det var klistermerker på og virket veldig koselig, men ble skuffet når jeg så at det ikke var til meg.
Kamikatze Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1030 Skrevet 25. mars 2011 (endret) Skulle gjerne ha bodd på "landsbygda" jeg. Det er mere gjennomsiktig der kanskje, men også mere luft om en bor langt nok fra folk. Der vil jeg gjerne bo. Personligheten min trenger plass til å boltre seg på, uten innsyn fra naboene.Samme. Er ganske frihet å dasse ut på eldhustrappa med kaffekoppen, kun iført undikk og morgensol. Men samtidig er det nokså greit å bo et steinkast fra jobben, når det jobbes endel. Tror hytte blir en gylden middelvei, en dag. Har mye sjekking å gjøre vedrørende byggeforskrifter og naturmateriale som byggemateriale. Har sjekket endel omkring leirhus og hvelvhus, også et system der det brukes sandsekker og piggtråd som basis. Men vet ikke hvor kompatible de er med norsk klima. Hadde vært moro. Stråhus er også verdt en titt. Kanskje en kombinasjon? Eller kanskje noe helt annet? Husker jeg ble så glad når jeg fikk en tykk konvolutt like før jul, det var klistermerker på og virket veldig koselig, men ble skuffet når jeg så at det ikke var til meg.Ikke vær lei deg. - Skal ordne med tjukk konvolutt med klistremerker til deg til neste jul. <--Posthorn Endret 25. mars 2011 av Kamikatze
Kamikatze Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1031 Skrevet 25. mars 2011 Får svare meg selv da... - Jatta, jatta - er fullstendig enig!
The Kitten Skrevet 25. mars 2011 #1032 Skrevet 25. mars 2011 (endret) Okai, da sender jeg den blanke, så blir du ekstra glad. Skal den sendes til The Kitten, Rema5000 BERGEN? Du er grei, du. Endret 25. mars 2011 av The Kitten
Kamikatze Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #1034 Skrevet 26. mars 2011 Eksen greide det, ijaffall... Ha en deilig ukeslutt. Her er det bare å slenge snøfreseren på ryggen og komme seg ut. Pokker! Nå som jeg nesten har glemt julesangene...
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2011 #1035 Skrevet 26. mars 2011 Hmm...mine drømmer om et tilbaketrukkent sted har blusset opp igjen. Jeg har båret på dem i mange år og vet at de nok ikke er tilgjengelige live før lottomillionen tikker inn på min konto...altså er sjansen relativt liten, men kupongen er alltid levert, så en skal aldri si aldri. (upps...der sa jeg det visst alikevel) Etter som jeg er et morgenmenneske, er oppvåkning og kaffe i sol på trappa et nydelig bilde...
Kamikatze Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #1038 Skrevet 27. mars 2011 Hallaisen. (fra fortrukne gardiner i undikk og teskjorte som prikker mot huden etter overdose med skyllemiddel) Tre gårskalde pizzastykker er forkostært, men kaffen tar jeg på senga, og så sover jeg noen timer til, så ledd og muskler og sener kan få litt ekstra tid på seg til å finne veien hjem. Gratulerer med nye beslutninger, forresten.
Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2011 #1039 Skrevet 27. mars 2011 Tænk ju. Jeg syns nesten at det høres ut som at katta lever litt skjødesløst og monotont når det gjelder tørrfor...?
Kamikatze Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #1040 Skrevet 27. mars 2011 Aha? Etter å ha nevnt pizza for annen gang på forumet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå