Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helsa. Den gjør sine krumspring rundt omkring i året, og nå gjør den som den vil,- men en gang skal jeg nok få det til...

Godmorgen i alle fall. Håper at det har vært en god natt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takke fanden for det - jeg sovna midtveis i et innlegg i går, før jeg fikk trykket Post. Var enklere da jeg var trådløs og kunne stupbombe dere med overraskelsesangrep.

Mandarin og kald kaffe. Nå skal jeg sjekke ut om det er morgen eller kveld. Må kjøpe meg en veggklokke med tall. Ser ikke forskjell på sol og måne på armbåndsuret med gjenklistra øyne.

Snart er dag og natt make igjen. Så nå begynner vel løpetida også, om litt. Gleder meg rått til å plante føttene på svakt kupert barmark. Og sakte smyger plussgradene seg inn fra sidelinja, og stiller seg diskret opp for å stå klar til sommermarsjen oppover gradestokken. Dette blir så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen, pus. :)

Bare for å nevne det: i går hadde jeg på det varmeste +20 i solveggen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke solvegg her, men etpar solide isvegger...

Tror vi var oppe i fire plusser i går. Juhu, og hvor pokker la jeg badebuksen, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger da vel ikke badebukse du vel? Så vidt jeg kan se av ditt bilde, er du bepelset over hele skrotten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg tenke meg om, og så måtte jeg tenke meg om litt til. Så omsider demret det. Da går dette rette veien. Men jeg skulle ønske de lagde fotbad som rakk over knærne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh! DER har vi tydeligvis hatt samme tanken. Jeg ble så skuffet da jeg kjøpte meg fotbad-maskin som skulle riste litt løs i undersåttene mine. Var jo bare noen få cm dirrende småskvulp jo... :tristbla: ...og jeg ville hatt skikkelige vannstråle-massasje, og et høyt kar som nådde oppover leggene.

Men til månen kan de sende folk. Humpff! Får nok heller kjøpe to knehøye baljer og sette beina i dem. :jepp:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sant skal sies, så har de ikke vært så veldig ivrige etter å sende folk til månen i det siste halve hundreåret...

Hiver meg nedpå litt til. Ble en lang og hard fysisk dag i går. Må prøve å restituere så godt som mulig til i kveld. Snakkes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det. Hvil deg du. Drøm søtt. :)

*jasså? Har de ikke sendt folk til månen i det siste, sier du? jeg var da sikker på....* :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en mystisk melding, men jeg velger å tolke den positivt. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...