Kamikatze Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #962 Skrevet 19. mars 2011 Synes det perfektesteste månemysetidspunktet må være klokka 22:22:22
*appifany* Skrevet 19. mars 2011 #963 Skrevet 19. mars 2011 Synes det perfektesteste månemysetidspunktet må være klokka 22:22:22 ÅÅ jaaa Det var da mia postet innlegg i Kitten sin tråd i kveld
Kamikatze Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #964 Skrevet 19. mars 2011 Kvart på elleve, Kami! For din del ! Så vennligsinnede dere er!
Kamikatze Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #966 Skrevet 19. mars 2011 Synd ikke kittern og trulta_ er her og får oppleve måneformørkelsen klokka 22:46... :gjeiper:
*appifany* Skrevet 19. mars 2011 #969 Skrevet 19. mars 2011 Ja, den er visstnok større(måneillusjonen) enn ellers
Kamikatze Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #971 Skrevet 19. mars 2011 Normalt ville jeg stått og stirret tomt ut i lufta, men takk for mysen. It's a small step for a man, but a gigant skritt for the rest... Huston, the eagle has landed. On the pillow. Plopp! Vi får snakke ut om det i morgen.
Kamikatze Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #975 Skrevet 19. mars 2011 Kami er blitt målløs av månen Pffft! Jeg visste fra før av at damerumper gjør den større. Sneix!
Kamikatze Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #977 Skrevet 20. mars 2011 Oi! Pinadø purket mer enn sju timer sammenhengende! Kroppen føles så stiv og tung, at jeg et øyeblikk vurderte å ringe etter kranbil, for å komme meg opp. Men så måtte jeg pisse, og da gikk det av seg selv, på et vis. Frokosten er chilinøtter og resten av marsipansjokoladen. Det er bare altfor langt bort til kjøleskapet med egg og bacon i. Lykkeligvis var der kald kaffe fra i går, så jeg slipper å lide, mens jeg venter på fersk...
mia83 Skrevet 20. mars 2011 #978 Skrevet 20. mars 2011 kan sikkert hjelpe deg opp fra senga. God morgen!
Kamikatze Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #979 Skrevet 20. mars 2011 God morgen mia. Det går litt bedre nå. Jeg skla snart drikke ordentlig kaffe.
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars 2011 #980 Skrevet 20. mars 2011 Atte, når en smelter et damehjerte - når det blir til en våt flekk mellom skinkene hennes, hva er det da som pumper blodet rundt i henne? ...det er mangt som en Kami-gutt kan lure på i sin beste alder,- men det var jammen et årnt`li udelikat bilde som jeg fikk opp nå altså. *grøsss* Og damene styrter til for å vise frem resultatet...del 1. ...del 2. *dobbeltgrøss* Ja, den er visstnok større(måneillusjonen) enn ellers Det var ikke så veldig mye større syns jeg, men det var klarvær her og jeg fikk en god titt på den. Jeg har opplevd den ubegripelig stor og nær en gang, men aldri sett den slik igjen siden. Pffft! Jeg visste fra før av at damerumper gjør den større.Og vi snakker fremdeles om månen her håper jeg! Og akkurat i går som jeg var opptatt, hadde dere megaskravleparty i denne koselige tråden...akk, ja sann...(og ikke var jeg savnet heller, ser jeg - humpff!) men vi var sammen i ånden alikevel. Jeg har nakkeslengskade av å ha sittet med hodet vendt skarpt oppover, med vekten av en blytung gammel kikkert hvilende på seg i lange perioder av gårskvelden. Den ER vakker! Til og med da jeg hadde slått av lyset og omsider skulle legge meg, måtte jeg bare tusle en stille tur ut og sitte i stolen ved vinduet, for at den store lysende kunne betrakte meg. Fascinasjonen er gjensidig. Skulle ønske at jeg hadde hatt muligheten til å ligge ute og sovet under den månen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå