Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men tror det er tomt for kjærlighetste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spiser en appelsin hver dag.

Jeg påtar meg rollen som Kamis stedfortredende sekretøse, og anbefaler først og fremst at trulta tar av skallet før hun spiser appelsinen. Sprøytemidler kan sette seg fast i mandlene og lage uhumskheter. :opplyser: Endret av Margareth
Skrevet
Jeg påtar meg rollen som Kamis stedfortredende sekretøse, og anbefaler først og fremst at trulta tar av skallet før hun spiser appelsinen. Sprøytemidler kan sette seg fast i mandlene og lage uhumskheter. :opplyser:
Takk. Ja, en bør være selektiv med hva som sprøytes i gapet på folk. :jepp: Appelsinskall eller appelsinskallikke, liksom...

Jeg tror jeg begynner å få litt halsonde (herlig ord btw) og hva kan jeg gjøre for at den skal forsvinne så fort som mulig?

NB: Spiser en appelsin hver dag.

Skal du få halsen til å bli borte, må du ikke spise appelsin, men margarin... :opplyser:
Skrevet

Kjærlighetste er også et fint ord... :jepp:

Skrevet

Greit det. Sitt der med teen din du. Jeg foretrekker ordet "kjærlighetsrus". Forøvrig er han tidlig oppe ser det ut til? Er det fullmånen som raser i blodet kanskje? :)

Skrevet

Men tror det er tomt for kjærlighetste.

Skulle ikke Hog kjøpe til deg? :ler:

Skrevet

Greit det. Sitt der med teen din du. Jeg foretrekker ordet "kjærlighetsrus". Forøvrig er han tidlig oppe ser det ut til? Er det fullmånen som raser i blodet kanskje? :)

Du må se å komme deg ut nuh! Ellers er det for seint. :nigo:
Skrevet

Har du en fin kveld Kami? :nigo:

Skrevet

Har du en fin kveld Kami? :nigo:

:jepp: Helt wonderbaum, mia! :duskedame:

Har kjøpt is, og funderer over livets mysterier.

Skrevet

Så bra!! :strix:

Gi et eksempel da! :nigo:

Skrevet

Og snacks, og nøtter.

. Ja, og en bitteliten marsipansjokolade fra freia. Lyser fred over dens minne...

Skrevet

Herlig!

DU Kami? Piffy og jeg lurer på om du vil være med og se på månen kl 23? :ler:

Skrevet

Så bra!! :strix:

Gi et eksempel da! :nigo:

Atte, når en smelter et damehjerte - når det blir til en våt flekk mellom skinkene hennes, hva er det da som pumper blodet rundt i henne? Og kan en i såfall straffes for uaktsomt drap?

Sånn for eksempel. Du da? :gjeiper:

Skrevet

:klo:

Tja.. akkurat nå funderer jeg ikke over noenting egentlig.. skal si ifra når jeg kommer på noe! :ler:

Skrevet

Herlig!

DU Kami? Piffy og jeg lurer på om du vil være med og se på månen kl 23? :ler:

Haha. Husker jeg ikke feil, blir det lettere å måne med piffi enn med deg. :) Synes å huske du var oslosk, mens hun varmer sånn der tromsing?

Skrevet

Tromsing høres ut som tomsing :snurt:

:fnise:

Vi prøver jo bare å være romantiske her :fnise:

Skrevet

OSLOSK??? :jolie:

Æ E TRØNDER FOR FAAN! :ler:

Skrevet

Men du bor ikke der lengre..... :sjenert:

Skrevet

Hvor i svarten la jeg mobilen?! :kjefte:

Skrevet

Skal jeg ringe deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...