Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Der trenger de litt av en ostehøvel, der! Klar for nærmåne? Bare en halv en igjen nå. Det betyr flere jordskjelv, og trolig også vulkanutbrudd.

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er klar, eller uklar (alt etter som en ser det) for både hel, halv og svartmåne. Vedig fascinert over den kula der ja... :)

Ved neste måneformørkelse skal jeg ut og få det med meg. Når blir det mon tro? :klo:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden den 15. juni kan du se en i sør. 10. desember kan du i sør se månen stige opp formørket over horisonten, men denne er best synlig i nord. Du får stille inn vekkerklokka. :)

Det er uansett verd å få med seg månen i disse dager, ettersom den vokser. Så nær oss kommer den ikke igjen på veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er notert. :) Kunne bare denne tåka lette om nettene, så hadde det gjort seg. Skal finne frem kikkerten min, pusse linsene og gjøre meg klar når det kommer en anledning. Tænk ju verri møtsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, mia: du blir jo vårlig inspirert jo! Snart kommer det vel et dikt også skulle jeg tro? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Merker at jeg noenganger skulle hatt TV, for å få med enkelte sånne reklameskapte finurligheter...

Hallaisen, Margareth! Snart morgen, og jeg kom deg i forkjøpet! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen gjorde du det ja - godmorgen til deg! :)

Enten du er en veldig tidlig morgenfugl, eller natterangler.

Jeg setter meg her og spiser frokost i tråden din jeg.

Koselig og stille...og jeg ser...en elg i soloppgang! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser egg i lampeskjær. - Frokost likefullt.

Hvordan går det med linsepussingen? Lenge siden jeg har vært fattig nok til å koke linselapskaus, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg får ånden over meg og kommer med et dikt. Men ingen slår Kami sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett på månen med kikkert :) men da jeg tidlig på kvelden registrerte at "i kveld blir det fin måne å se på", var den større og virket nærmere enn da jeg så på den sent på kvelden..hva kan slikt komme av? Og nei, det var ingen funksjoner hos meg selv som var defekte i gjerningsøyeblikket. Jeg var og er fremdeles klinkende edruelig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kami, du som kan det meste.

Jeg tror jeg begynner å få litt halsonde (herlig ord btw) og hva kan jeg gjøre for at den skal forsvinne så fort som mulig?

NB: Spiser en appelsin hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...