mia83 Skrevet 26. februar 2011 #821 Del Skrevet 26. februar 2011 Jo, takk det samme, mia83! (83? Hvor mange er dere, egentlig?) Tja.. det kommer an på dagsformen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #822 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei, Kami Nam! Tja.. det kommer an på dagsformen! Hahaha! Er det seint å begynne på mårrakaffen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2011 #823 Del Skrevet 27. februar 2011 Nei, jeg syns det passer helt fint jeg. Forsøkte å se nyhetskanalen for å få inn litt godt nytt, men det er visst umulig å finne gode nyheter i disse dager. Har du noen oppløftende opplysninger til oss, Kami? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #824 Del Skrevet 27. februar 2011 Forsøkte å se nyhetskanalen for å få inn litt godt nytt, men det er visst umulig å finne gode nyheter i disse dager. Har du noen oppløftende opplysninger til oss, Kami? Ja: Verdens ende er nær. Moder jord er nå så hardt rævpult at prolaps er forestående. Det begynner med uværsskrinne og sykdomsutsatte sentralproduserte avlinger, dollarkollaps og eskalerende matpriser og ampre tilstander. Deretter tar det ene det andre, og så er vår lidelse over. Så blir det evig hvile, og intet mer å engste seg for. For de fleste. Men ennå er kaffen kjøpbar. Skål! Er litt småfrustrerende, når en tar seg bryet med å sjekke opp en middelaldrende kvinne, og elsker med henne hele natten, på måter så nedrige at hun risikerer avhengighet, for så å våkne av at det hele var en jævla drøm. Ja, ja. Jeg slipper lakenvask, i det minste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2011 #825 Del Skrevet 28. februar 2011 Hmm...tror kanskje at du skal være glad for at det der bare var en drøm. Det kan bli slitsomt selv for en veltrent mann i sin beste alder, å skulle varte opp med slikt 24/7 i uendelighet. De middelalderske damene kan være ramme på sine krav... Ellers: takk for oppløftende fremtidsprognoser. Ha en fornydelig dag, De også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #826 Del Skrevet 28. februar 2011 Veksler det gjerne inn i en behagelig natt. Mårrakaffen kommer seint ennå, litt. I dag var gamla borte, og skifta ut med ei i tjueåra. Men jeg tror hun løy på alderen, og var passert tretti. Hun hadde problemer med å holde seg på beina. Faen så jeg skal plages når jeg prøver å sove min uskyldigste søvn! Merkes at dagslyset er tilbake... Rudolf er fortært fra Fjordlandforpakning, og nå sitrer kroppen, klar for en ny "dag". Hvis ikke det er frosten som ennå sitter igjen? Meteorologen lover stadig plussere og plussere grader. Ikke mange. - De kan telles på en hånd. Men, de er ikke blå! Begynner å savne fremkommelighet utenfor allfarvei, uten å ty til planker eller en håv under hver fot. Men i går så jeg bar asfalt! - Rettnok under kvadratmeteren, men den er i alle fall i live! Hadet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. februar 2011 #827 Del Skrevet 28. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2011 #828 Del Skrevet 1. mars 2011 Eh...hade? Hei, ville jeg heller ha sagt. Så trådens innehaver går på ski og truger? I såfall er han heldigere stilt enn meg. Jeg har sittet i "fengsel" så lenge dette hersens hvite har vært her. Ikke tilgang til noe som helst utenfor allfarvei, og jeg er mektig lei nå. Er det rart at det har gått med en del is til trøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. mars 2011 #829 Del Skrevet 1. mars 2011 Hva er temaet her for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #830 Del Skrevet 1. mars 2011 Tar meg frem over det meste, under de fleste forhold. Riktignok ikke så fort. Enkelte er mest bygget for krabbegir. Hva er temaet her for tiden?Natterangel og truger med fransk åpning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. mars 2011 #831 Del Skrevet 1. mars 2011 Finn dått no virker ikke her. Jeg skulle sjekke om en nabo skal selge kåken sin. Jeg har ikke bruk for truger, her er det bart Nesten iallefall. Men jeg måtte skrape ruten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #832 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har ikke bruk for truger, her er det bart OK, da vet jeg hvem som får barberhøvel til jul! Nå må jeg sjangle søvndrukken til butikken, sånn at jeg får meg en liten slump dagslys, før det forsvinner. Er det noe du har lyst på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2011 #833 Del Skrevet 1. mars 2011 Eh...jatakk; jeg kunne ha tenkt meg en boks med corned beef på maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. mars 2011 #834 Del Skrevet 1. mars 2011 Barberhøvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2011 #835 Del Skrevet 2. mars 2011 Måtte han så langt til den butikken sin da? Nå har jeg spist enslig og tørt brød til frokost og håper på nytt pålegg til lunch i alle fall. Hei til katta, med ønske om en solrik og vakker dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. mars 2011 #836 Del Skrevet 2. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #837 Del Skrevet 3. mars 2011 Note to self: Neste gang jeg hiver reker på grillen, må de skrelles først. Au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. mars 2011 #838 Del Skrevet 3. mars 2011 Er rekene så god nå da? Syns dem så innmari bleke ut på en butikk i forrige uke. Reker er sommermat i min verden, innmari mye rot da. Ha en flott dag, Mr. K! Ps: Jeg liker vinterferien, det er så mange som har ferie, så det går som en drøm å kjøre til og fra jobb!! Lite kø. I like it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2011 #839 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hmm...jeg minnes sommerdager hvor vi hadde kjøpt en pose reker som vi satt på bryggekanten og spiste...sommerdrømmen trenger seg på her... Endret 3. mars 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #840 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Rart det der. Her huskes best rekeposene vi glemte... PS. Her blåste det snøstorm i morges, men nå ser det ut til å bli litt mer sivilisert. Joda, trulta_. Rekene var gode nok til at de aldri kom i nærheten av brødskiva og majonaisen. Det var frossenreker. Jeg har ikke fisket dem selv. Endret 3. mars 2011 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå